anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot rezilia un contract incheiat de cateva luni?

Anca232
Junior
Cum pot rezilia un contract pe care l-am încheiat de câteva luni prin curier?
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
Buna Anca232, ‏‏‎ ‎ Pentru a închide un abonament Orange este necesar să trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Pentru a trimite cererea intră în secțiunea "Contact" (https://www.orange.ro/contact/), completează datele tale în formular şi menționează că dorești închiderea abonamentului. ‏‏‎ ‎ Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu. ‏‏‎ ‎ Ce mai trebuie sa știi: - daca ti-ai achiziționat un telefon cu acest abonament va trebuie sa plătești despăgubiri aferente acestuia. - daca NU ti-ai cumpărat si telefon atunci taxa de reziliere este 0, deci nu vei plăti nimic ci doar ultima factura emisa. ‏‏‎ ‎ Daca mai ai si alte întrebări te așteptam sa revii cu un mesaj aici.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

RafaHelper
#StarMember
Buna Anca232, ‏‏‎ ‎ Pentru a închide un abonament Orange este necesar să trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. Pentru a trimite cererea intră în secțiunea "Contact" (https://www.orange.ro/contact/), completează datele tale în formular şi menționează că dorești închiderea abonamentului. ‏‏‎ ‎ Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu. ‏‏‎ ‎ Ce mai trebuie sa știi: - daca ti-ai achiziționat un telefon cu acest abonament va trebuie sa plătești despăgubiri aferente acestuia. - daca NU ti-ai cumpărat si telefon atunci taxa de reziliere este 0, deci nu vei plăti nimic ci doar ultima factura emisa. ‏‏‎ ‎ Daca mai ai si alte întrebări te așteptam sa revii cu un mesaj aici.

Am facut reziliere și am lăsat numărul de contact din Cipru deoarece numărul de Romania nu-l mai folosesc. Tare greu se mai mișcă cei de la birouri. Pana atunci nu mai plătesc nimic în plus. S-a terminat sezonul și nu mai am venit

Vio73
#StarMember
Bună @Anca232, Este relativ simplu, mai ales dacă nu ți-ai luat și telefon la ofertă, dar altfel lucrurile stau cam așa: Ai detalii pe aici: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81 sau pe aici: https://www.media-max.ro/modalitati-reziliere-suspendare-contract-orange/ Și pe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2234290-taxele-reziliere-abonament-termen Baftă!

teacher_
#StarMember
Salut! E dreptul tau să îl reziliezi, conform legii, și nimeni nu te poate împiedica să faci asta, însă eu am o întrebare: Ce anume te-a nemulțumit? Poți să detaliezi, pentru a lămuri puțin situația, și poate pentru a ajuta și alți oameni care se vor afla în aceeași situație?

FaraUnID
Campion certificat
@Anca232 Inainte de a bate campii referitor la cerere, abonament, 30 zile, contact, daca ti-ai luat, data facturare, daca nu ti-ai luat, daca cerul este albastru si iarba verde, cel mai indicat lucru este citesti clauzele si conditiile in care abonamentul tau poate fi reziliat anticipat si unilateral. Aceste caulze pot fi usor diferite in functie de tipul de abonament si perioada contractuala ramasa. In linii mari: - notiunea de TAXA DE REZILIERE, luata ad litteram, NU MAI EXISTA de cativa ani buni in contractele telecom, deoarece a fost declarata abuziva de catre instanta, existand si o decizie cadru in acest sens; - in schimb, operatorul poate solicita unele daune aka prejudiciu in momentul in care un contract este reziliat inainte de termen, daca la momentul semnarii acestuia ai beneficiat de ceva favoruri din partea lor: Telefon / tableta la pret redus sau gratuit, reduceri aplicate la taxa lunara de abonament, Netflix / HBOGO gratuit pentru o anumita perioada, dublarea resurselor din pachetul standard, etc. In acest al 2-lea caz operatorul este indeptatit sa solicite unele despagubiri care sa acopere prejudiciul creat.