@Anca232
Inainte de a bate campii referitor la cerere, abonament, 30 zile, contact, daca ti-ai luat, data facturare, daca nu ti-ai luat, daca cerul este albastru si iarba verde, cel mai indicat lucru este citesti clauzele si conditiile in care abonamentul tau poate fi reziliat anticipat si unilateral.
Aceste caulze pot fi usor diferite in functie de tipul de abonament si perioada contractuala ramasa.
In linii mari:
- notiunea de TAXA DE REZILIERE, luata ad litteram, NU MAI EXISTA de cativa ani buni in contractele telecom, deoarece a fost declarata abuziva de catre instanta, existand si o decizie cadru in acest sens;
- in schimb, operatorul poate solicita unele daune aka prejudiciu in momentul in care un contract este reziliat inainte de termen, daca la momentul semnarii acestuia ai beneficiat de ceva favoruri din partea lor: Telefon / tableta la pret redus sau gratuit, reduceri aplicate la taxa lunara de abonament, Netflix / HBOGO gratuit pentru o anumita perioada, dublarea resurselor din pachetul standard, etc.
In acest al 2-lea caz operatorul este indeptatit sa solicite unele despagubiri care sa acopere prejudiciul creat.