anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problemă Internet mobil

denismihalache
Începător

Bună ziua! De câteva zile mama mea întâmpină o problemă în ceea ce privește internetul atunci când este pe date. Oriunde s-ar afla îi apare 3g în loc de 4g sau chiar 5g, știe cineva cum se poate rezolva această problemă? Țin să menționez ca nu s-a mai întâmplat asta.

7 Răspunsuri 7

Trixen
#StarMember

Salutare,
Nu stiu sa fie o problema generala de retea de acest fel.
Daca e posibil, as incepe cu pasi simpli de depanare: repornirea telefonului, configurat manual din telefon sa isi aleaga retea 3g, apoi dat inapoi pe auto. Daca nu functioneaza, puteti incerca un apel la 300 (sau contact pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop) pentru o resetare a parametrilor pe cont.

DanielaH
Moderator

@denismihalache, bun venit în Comunitate!

Pe lângă recomandările de mai sus, aș sugera și o probă cu SIM-ul într-un alt telefon și/ sau cu un alt SIM în telefonul mamei.

MihaiC99
Campion

Salut,

Manual poate selecta o rețea 4G sau 5G in zonele în care este disponibilă rețeaua pe un alt telefon?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi dacă și pe alte telefoane face la fel! Dacă nu, posibil să aibă telefonul probleme sau ceva pe cont ( în calculatoarele lor). Încearcă și sim-ul in alt telefon.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! Un restart la telefon ar fi binevenit. Dacă ai posibilitatea, să pui un alt sim în telefon ca să vezi dacă se reproduce problema. Defecțiunea poate fi din telefon sau legată de disfuncționalități ale simului. Aș mai suna la 300 sau în My Orange la secțiunea contact și aș solicita un restart al contului de client pe date și poate problema s-ar resolva.

RafaHelper
#StarMember

Salut @denismihalache

Ai rezolvat problema?

DanielaH
Moderator

@denismihalache, s-a rezolvat situația cu Internetul?