la 25-06-2025 11:27 AM - editat ultima oară la 25-06-2025 11:45 AM de DanielaH
Bună ziua! De câteva zile mama mea întâmpină o problemă în ceea ce privește internetul atunci când este pe date. Oriunde s-ar afla îi apare 3g în loc de 4g sau chiar 5g, știe cineva cum se poate rezolva această problemă? Țin să menționez ca nu s-a mai întâmplat asta.
la 25-06-2025 11:32 AM
Salutare,
Nu stiu sa fie o problema generala de retea de acest fel.
Daca e posibil, as incepe cu pasi simpli de depanare: repornirea telefonului, configurat manual din telefon sa isi aleaga retea 3g, apoi dat inapoi pe auto. Daca nu functioneaza, puteti incerca un apel la 300 (sau contact pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/desktop) pentru o resetare a parametrilor pe cont.
la 25-06-2025 11:47 AM
@denismihalache, bun venit în Comunitate!
Pe lângă recomandările de mai sus, aș sugera și o probă cu SIM-ul într-un alt telefon și/ sau cu un alt SIM în telefonul mamei.
la 25-06-2025 12:03 PM
Salut,
Manual poate selecta o rețea 4G sau 5G in zonele în care este disponibilă rețeaua pe un alt telefon?
la 25-06-2025 02:41 PM
Salutare!
Vezi dacă și pe alte telefoane face la fel! Dacă nu, posibil să aibă telefonul probleme sau ceva pe cont ( în calculatoarele lor). Încearcă și sim-ul in alt telefon.
Baftă!
la 25-06-2025 03:51 PM
Salut! Un restart la telefon ar fi binevenit. Dacă ai posibilitatea, să pui un alt sim în telefon ca să vezi dacă se reproduce problema. Defecțiunea poate fi din telefon sau legată de disfuncționalități ale simului. Aș mai suna la 300 sau în My Orange la secțiunea contact și aș solicita un restart al contului de client pe date și poate problema s-ar resolva.
la 26-06-2025 11:45 PM
Salut @denismihalache,
Ai rezolvat problema?
la 30-06-2025 10:37 AM
@denismihalache, s-a rezolvat situația cu Internetul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor