la 15-11-2022 09:11 PM
la 23-01-2023 03:44 PM
Multumesc mult de ajutor, dar problema s-a rezolvat cu o resetare din fabrica a doua zi.
15-11-2022 09:42 PM - editat 15-11-2022 09:43 PM
Salut David,
Bine ai venit in Comunitate!
Verifica te rog APN-ul. Ar trebui sa-l ai deja ca si setare (daca nu e, anunta-ma), dar e posibil sa nu fie activat (bifat).
la 15-11-2022 11:07 PM
la 17-11-2022 01:25 PM
@David144, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici de la membrii Comunității?
la 23-01-2023 03:44 PM
Multumesc mult de ajutor, dar problema s-a rezolvat cu o resetare din fabrica a doua zi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor