anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi merg datele mobile pe Samsung Galaxy S22

David144
Începător

Salut. Nu stiu din ce cauză, dar nu imi functioneaza datele pe telefon. Cartela a fost mutata de pe un Samsung Galaxy A50 pe care datele mobile funcționau. Telefonul este liber de rețea si e luat pe data de 14 noiembrie 2022, deci nou nouț.

1 Soluţie acceptată‚

David144
Începător

Multumesc mult de ajutor, dar problema s-a rezolvat cu o resetare din fabrica a doua zi.

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut David,

Bine ai venit in Comunitate!

Verifica te rog APN-ul. Ar trebui sa-l ai deja ca si setare (daca nu e, anunta-ma), dar e posibil sa nu fie activat (bifat).

Client Orange

Pololică
#StarMember
  • Bifează datele mobile sa fie active 
  • Verifica apn-ul sa fie cel corect
  • Resetează... setările de rețea (în mod normal ar fi trebuit sa fie luate deja). 

DanielaH
Moderator

@David144, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici de la membrii Comunității?

David144
Începător

Multumesc mult de ajutor, dar problema s-a rezolvat cu o resetare din fabrica a doua zi.