anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Daca am platit facturile de ce nu primesc resursele de internet din abonament?

M100
Junior entuziast

Aveti idee de ce daca am platit facturile nu primesc resursele de internet din abonament?

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

M100, când e ziua din luna când primești resursele?

Ai platit la timp sau după suspendarea abonamentului? Daca ai făcut plata in "oricare magazin Orange, confirmarea plății nu mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont".

DETALII: https://www.orange.ro/help/confirmare-plata-17

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Cand ai platit abonamentul? Prin ce metoda? Cand aveai data scadenta?

In functie de cand s-a procesat plata (daca s-a procesat), vei avea si tu acces din nou la resursele incluse in abonament.

Daca ai facut plata, trimite dovada platii fie pe email la adresa plati@orange.ro, fie din aplicatia My Orange, sectiunea Facturi.

Client Orange

M100
Junior entuziast

Am platit ieri, intr un magazin orange, singura dovada pe care o mai este ca am primit sms ul de confirmare a platii

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cred ca e ok si ala. 🙂 Fa-i un screenshot si trimite-l cum ti-am zis, fie pe mail, fie din My Orange. Banuiesc ca inca nu s-a procesat plata, motiv pentru care nici resursele nu s-au reinnoit. Daca trimiti pe mail, sa nu uiti sa mentionezi si tu un cod abonat, numar de telefon, ceva sa se poata face identificarea abonamentului in sistem. 🙂

Client Orange

M100
Junior entuziast

Am incercat sa dau mail, dar nu e valid mail ul mentionat 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hmm... interesant. O sa verific si eu sa vad daca s-a schimbat ceva intre timp. Dar pana atunci, poti incerca si din My Orange.

Client Orange

M100
Junior entuziast

Pot cumva si pe aplicatia de pe mobil?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, pai la asta ma refeream. 🙂 In sectiunea Facturi, ai un buton de Confirma Plata.

Client Orange

Salutare!

Trimite email cu dovada platii la adresa plati@orange.ro

Eu la asta am trimis ultima dată! Deci este ok.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Ai avut cumva abonamentul suspendat pentru neplata? Daca da, azi ar trebui sa-l poti folosi din nou.

delfinas
#StarMember

M100, când e ziua din luna când primești resursele?

Ai platit la timp sau după suspendarea abonamentului? Daca ai făcut plata in "oricare magazin Orange, confirmarea plății nu mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont".

DETALII: https://www.orange.ro/help/confirmare-plata-17

DanielaH
Moderator

@M100, adresa plati@orange.ro este validă și funcțională. Ce se întâmplă când trimiti un e-mail aici?

delfinas
#StarMember

Daca el a făcut plata direct la un magazin Orange, nu mai trebuie să trimită vreo confirmare de plată, aceasta ar trebui sa fie deja în sistemul Orange și, teoretic, ar trebui să aibă acces la abonamentul lui și beneficiile acestuia.

Pot fi problema doar daca plata a fost parțială sau încă nu a venit ziua în care se reînnoiesc beneficiile abonamentului.

 

DanielaH
Moderator

@M100, s-a rezolvat situația?

M100
Junior entuziast

S a rezolvat. multumesc