la 24-04-2023 03:10 PM - editat ultima oară la 24-04-2023 03:52 PM de DanielaH
la 24-04-2023 03:12 PM
Tin sa mentionez ca am si setarile potrivite telefonului meu activate, deci asta nu poste fi problema
la 24-04-2023 03:50 PM
Ce anume se intampla? In browser poti sa deschizi o pagina de net sau ceva, sau iti da eroare? Daca da, ce eroare? Poti sa revii cu ceva mai multe detalii in sensul asta?
la 24-04-2023 03:52 PM
@Mateicoman: Bun venit în Comunitate. Încearcă un restart și apoi verifică din nou. Dacă nu sunt setările de rețea modificate atunci nu e telefonul cauza. Revino pe topic cu actualizări. Numai bine.
la 24-04-2023 03:32 PM
Salut! Cateva intrebari:
la 24-04-2023 03:50 PM
Semnalul nu este o problema.
am comtat de pe 5G pe 4G si niciun rezultat.
nu stiu cum sa resetez reteaua.
la 24-04-2023 03:52 PM
Settings > General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Network Settings.
la 24-04-2023 03:57 PM
Am uitat sa adaug: dupa ce resetezi setarile de retea, telefonul nu va mai avea salvate parolele de WiFi si asocierile de bluetooth (practic, se vor sterge). Va trebui sa le refaci ulterior.
la 26-04-2023 08:55 AM
@Mateicoman, s-a rezolvat problema?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor