anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internetul este foarte slab

Sebastian_Cigol
Începător
Am activat astăzi bonusul de 50 GB dar internetul nu îmi merge decât foarte prost. Am dat și restart și sunt activate și setările. Ce as putea sa fac?
45 Răspunsuri 45

Razvan
#StarMember
Pai și la 1,9 Mbs poți lucra decent?

Miha_Z
#StarMember
Asa e @Razvan, viteza e mica si ar trebui gasita o rezolvare la aceasta problema.

FaraUnID
Campion certificat
Eu nu am spus nimic de 1,9Mbps. Nu stiu daca acesta limitare a fost aplicata de Orange in mod voit sau pur si simplu atat a fost viteza in acele momente in locatia / locatiile unde au fost efectuate acele teste. Poate reteaua este configurata in asa fel, astfle incat in momentul in care apar situatii de genul acesta si pentru a evita si mai mult blocajele, sa limiteze accesul la nivel de viteza de support.

Razvan
#StarMember
Profilul de internet este setat de Orange, dacă exista aplicații de telefon care arată că este 1,9 Mbs, și în teste nu depășești aceasta viteza, ce vrei mai mult.

Razvan
#StarMember
Să le mulțumiți utilizatorilor care au reclamat profilul de 2 Mbs la clienți prepay în roaming SEE la ANCOM, altfel ați fi plătit degeaba 10/12 Euro pentru Roaming SEE, pe care nu l-ați fi putut utiliza. În prezent, se mai pune restricție seara doar pe download, pe unele rețele, pe firewall, habar nu am, mai greu de demonstrat.

FaraUnID
Campion certificat
Eu nu vorbesc de aplicatii, profile, setari, tip terminal. tip SIM. Cum am spus, avem o situatie de forta majora si trebuie actionat ca atare. Ori limiteaza pe toata lumea, ori limiteaza pe cei nesimtiti. Au la dispozitie toate instrumentele cat si legea. In alta ordine de idei, conform TCG, măsurătorile vitezelor de transfer al datelor sunt considerate relevante dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: - au fost respectate condițiile de realizare a măsurătorilor mai sus menționate - au fost efectuate măsurători cel puțin 5 zile (dintre care, cel puțin o zi de weekend) în decursul a maximum 30 zile consecutive, - au fost realizate minimum 6 măsurători pe zi, dintre care cel puțin o măsurătoare din fiecare zi în intervalul orar 23:00-07:00. - măsurătorile se efectuează la intervale de minimum o oră distanță între ele. În cazul constatării unor diferențe importante, permanente sau care se repetă la intervale regulate, Clienții care au calitatea de consumatori au dreptul la despăgubiri. Se consideră o diferență importantă, permanentă sau care se repetă la intervale regulate cazul în care cel puțin jumătate dintre măsurătorile relevante, efectuate cu respectarea cerintelor mai sus menționate sunt sub valorile din tabelul urmator: - 3G Download 2 Mbps / Upload 0,5 Mbsp - 4G Download 14,2 Mbsp / Upload 4,75 Mbsp - 5G Download 60 Mbps / Upload 10 Mbps Clientii care au calitatea de consumatori pot solicita despăgubiri în termen de maximum 30 de zile de la data ultimei măsurători relevante. În acest scop Clienții vor trasmite Orange România, atașat reclamației, în scris, prin mijloacele specificate în Procedura de soluționare a reclamațiilor, următoarele documente/date: - export-ul măsurătorilor efectuate în intervalul reclamat, descărcat din contul de utilizator Netograf în format csv sau pdf; - capturi de ecran care să arate că indicatorul grafic al puterii de semnal afișat pe ecranul terminalului indică valoarea maximă în momentul efectuării măsurătorilor; - datele de identificare ale Clientului; - viteza de transfer reclamată, conform tehnologiei în care s-au făcut măsurătorile; Dar, dat fiind contextul, ma indoiesc de faptul ca cineva va primi despagubiri in acest sens.

DanielaH
Moderator
În această perioadă rețelele sunt mult mai solicitate ca de obicei, în special pe partea de date mobile. Pe de o parte sunt din ce în ce mai mulți oameni care lucrează de acasă, iar pe de altă parte a crescut și consumul de internet în scop recreativ (jocuri, filme online etc.). Efectele nu sunt constante, ci depind de comportamentul fiecărui utilizator în parte. Din păcate, nu există soluții tehnice punctuale pentru această situație. Orange nu limitează vitezele de trafic, cu excepția situației în care contractul/ oferta comercială prevede anumite limite.

dnz
Explorator entuziast
@DanielaH intelegem ca retelele sunt mai aglomerate ca de obicei. Am testat ieri internetul de la Digi 4g, am prins din primul test o viteza de 60 Mbps / 7 Mbps. Am testat si Vodafone si la fel, am avut o viteza decenta de peste 83 Mbps downoald cu 7 Mbps Upload. La ceilalti operatori cum de merg datele mobile decent ? Diminteata asta am testat din nou viteza pe 4G+ Orange aici in Timisoara, si iar imi sare in profilul de 1.9 Mbps / 1.9 Mbps. Intr-o noapte, (30.3.2020, 02:21) am testat 4g+ si am avut viteze de 1,51 download / 2,04. Si atunci era super aglomerata reteaua? Sunt doua profile de viteza, aprox 1.9 Mbps / 1.9 Mbps si aprox 100 Mbps / 30 Mbps. In profilul al 2 lea nu imi sta telefonul prea mult, poate 2-3 Minute dupa ce activez datele mobile doar uneori.

TheSpecialist
Maestru
@dnz, celelalte rețele nu prea au probleme pt ca nu au atât de mulți utilizatori, cel puțin pe partea de internet. În plus trebuie sa luam în calcul ca, în aceasta perioada foarte multa lume vorbește la telefon, zeci de minute la rand, pt simplul motiv ca are timp. Rețeaua prioritizeaza apelurile în detrimentul traficului de date. Pe de alta parte afectarea populației este sporadica și punctuala. Eu de exemplu, nu am probleme deloc. Stau pe 4G+ tot timpul, dar sunt într-o zona rezidențială, unde densitatea utilizatorilor nu e aceeași ca într-un cartier unde sunt zeci de blocuri de 8-10 etaje, în care și cățelul sta pe tableta. În plus, stand în casa, accesam rețeaua cel puțin printr-un perete, dacă nu chiar mai mulți, lucru care iarăși diminuează semnalul.

Razvan
#StarMember
Probabil le-a picat ceva pe acolo și au limitat zona de sud-vest. @specialist, în Timișoara, cota cea mai mare o au cei de la digi și Vodafone, ORO au mai putini abonați, pica explicația cu aglomerarea rețelei.

TheSpecialist
Maestru
Acum depinde și ce fac acei clienți. Dacă au încins torenții...

Razvan
#StarMember
Nu judec oamenii, nu pot să mă pronunț că au încins torenții, știu doar că s-au apucat de implementat 5G, au renunțat și probabil s-a stricat ceva pe acolo și mai greu cu reparat acum.

TheSpecialist
Maestru
Da, și asta e o varianta probabila.

Miha_Z
#StarMember
Eu de o saptamana de cand stau acasa, folosesc doar wi-fi si internetul fix e de la Digi. Asa fac de obicei, acasa folosesc wi-fi si doar cand sunt plecata folosesc datele mobile de la Orange. Cat o tine starea de urgenta nu voi folosi datele mobile, deci va fi un client in minus pt Orange. 🙂

FaraUnID
Campion certificat
@DanielaH 1. Test efectuat utilizand abonamentul Orange din telefonul personal marca Huawei - Download 13,6 Mbps - Upload 5,4 Mbps 2. Test efectuat utilizand SIM Prepay + Huawei E5573B Airbox* de pe telefonul personal marca Huawei - Download 10,9 Mbps - Upload 14,4 Mbps 3. Test efectua de pe o conexiune Telekom - Download 33,2 Mbps - Upload 15.9 Mbps Toate testele au foat efectuate adineauri, din aceeasi locatie si prin intermediul paginii www.speedtest.ro Daca alea sunt viteze de nivel 4G eu imi tai o mana. Dupa cum se poate vedea, Telekom scoate rezultate mai bune pe un server de speedtest sustinut chiar de voi, adica de Orange Romania. *Desi pistolul ala cu apa marca Huawei E5573B Airbox (brand-uit Orange) este un dispozitiv certificat 4G si, in teorie, conform specificatiilor voastre ar trebui sa ating 150 Mbps download si 50 Mbps upload, in realitate vitezele maxime pe care le ating in vremurile bune sunt undeva in jurul valorii de 40 Mbps in download. Adica nici macar jumatate din valorile prezentate de voi.