anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Scadere Viteza Internet - Coronavirus?

dnz
Explorator entuziast
Salutare! Voi ce viteze la internet aveti in aceasta perioada de criza generata din cauza virusului Corona? Va rog sa precizati cat mai multe detalii (zona, ora, 4G, banda, calitatea semnalului etc)
Eu am observat in ultimul timp o scadere considerabila de viteza in Timisoara...
62 Răspunsuri 62

tomaciprian
Cunoscător
Speedtest făcut duminică în Popești-Leordeni,Ilfov!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Nu am observat vreo modificare în parametrii normali ai vitezei pe unde mă învârt eu. O să vedem astăzi!

Anonim
Neaplicabil
Eu circul destul de mult prin Bucovina și județul Neamț Nu am simțit scăderi de viteză.

FaraUnID
Campion certificat
Din cate observ s-a creat o psihoza legata de acest COVID-19. Daca apa nu are presiune de vina este COVID, daca transportul in comun are intarziere de vina este COVID, daca apa calda este rece de vina este COVID, daca te strange un pantof de vina este COVID. Toate titlurile atat din online cat din offline au sau fac referire la COVID in componenta lor. Acum, mai nou viteza la internet scade din cauza COVID. Calitatea conexiunii la internet este influientata de foarte multi factori atat interni cat si externi precum: - distanta fata de antena; - probleme de propagare; - numarul terminalelor conectate la acea antena; - tipul terminalului; - numarul de conexiuni active pe terminalul clientului; - prezenta unui posibil spyware instalat pe dispozitiv; - proasta configurare a antivirusului / firewall-ului; - utilizarea unor aplicatii terte ce promit optimizarea dispozitivul si implicit a conexiunii la internet dar care nu fac altceva decat sa-l incetineasca si mai mult; - etc; Si exista deja un topic legat de testarea conexiunii la internet: https://comunitate.orange.ro/questions/2102921-teste-viteza-4g-mediul-urban

Ascary
Campion certificat
Lumea sta acasa si evident pe internet. Aglomerarea fiind mai mare normal ca mai scade si viteza,nimic anormal.

dnz
Explorator entuziast
Eu zic că e diferența destul de mare, acum câteva zile pe acasă aveam viteze constant peste 140 Mbps, iar acum este de aprox 100 de ori mai mică viteza..

Ascary
Campion certificat
Sa nu fie mentenata ceva pe la antena. Verifica si mai tarziu sa vedem daca isi revine.

Razvan
#StarMember
Grad mai mare de încarcare al rețelei mobile, nu toți au instalat și wifi acasă.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Foarte posibil să stea mai mulți pe internetul mobil zilele acestea, când coronavirusul ne obligă pe foarte mulți să stăm acasă și să ne desfășurăm diverse activități de pe internet. Este cu siguranță cea mai mai importantă cauză!

dnz
Explorator entuziast
Am vorbit si cu cei de la Samsung, si cu cei de la Orange, si concluzia a fost ca problema este Sim-ul si trebuie inlocuit. Cei de la Orange mi-au spus sa merg la un magazin Orange cu cartela Sim si cu Buletinul. Am fost acolo la ei pentru inlocuire, si prima intrebare a fost cu cat imi reincarc cartela. Eu am precizat din prima ca doresc o inlocuire de cartela sim cu acelasi numar de telefon chiar si contracost. Bun, dupa asta a spus cica se poate doar daca imi face abonament pe 12 luni. Am refuzat asta. Nu mi se pare normal ca sa limitezi viteza de internet doar ca oamenii sa ajunga in Shop-uri Orange si sa incerci sa vinzi abonamente. Sunt dezamagit de Orange, din pacate voi parasi aceasta retea daca situatia nu se indreapta.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ai mai verificat și în alte zone? Încearcă să dai restart la telefon și mod avion de mai multe ori, poate se rezolvă! Succes!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Testează tot pe cartelă, asta îți spun! Dacă ai limitare, contactează prin Chat Djingo un consultant și roagă-l să-ți dea drumul la viteză. Lasă-i pe acei domni din magazin în pace, că mai fac încurcături din astea!, din păcate!

dnz
Explorator entuziast
@Vio73 am vorbit cu cei de pe Chat Djingo si ei m-au indrumat catre un Shop Orange. Acum incerc sa vorbesc cu ei sa vad daca ajungem la o intelegere.

Erowan
Junior entuziast
Foarte probabil sa fi fost ceva defecțiuni tehnice pentru că și eu în dimineața asta am constatat fluctuații ale semnalului destul de mari deși stăteam pe loc. In jurul prânzului problema se remediase. Asta in Rm.Valcea.