anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet doar h+ după reîncărcare, ce pot face?

Hutu
Junior
Internetul îmi merge foarte slab dupa ce mi.am reîncărcat opțiunea din "my orange" merge doar h+ ,am pus din nou setările din *100# ,am schimbat și cartela la cei de la Orange
Cu o alta cartela orange îmi merge 4g+
Nemulțumit total de serviciile lor la numărul 300
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Hutu: Ceva nu e clar. De ce ai doar "50GB"? Dacă ai ales opțiunea de 5€ cu minute, sms si net trebuia să ai 5GB + 50GB bonus. Dacă ai doar 50GB bonus în urma reîncarcarii atunci este incarcare cu credit, nu cu opțiune cu resurse. Iar de aici..... lipsa 4G este sigură. Detalii ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-beneficia-de-tehnologia-4g4g-184

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

Hutu
Junior
Am încercat și cartela problema pe alt telefon (iphone 12) și apare doar 3g Am atașat poza cu ultima incarcare Am ales opțiunea de 5 euro credit Lafel ca și luna trecuta în care nu a fost nici o problema

FLo1
#StarMember
@Hutu: exact ce bănuiam. Doar că "luna trecută" după încărcarea cu credit, probabil ai activat o opțiune cu resurse din acel credit existent, nu doar credit fără altceva. Verifică-ți istoricul pe SMSuri de la Orange. Acolo ești anunțat dacă ai făcut vreo conversie a creditului în opțiune cu resurse.

Hutu
Junior
Pai am ales direct opțiune de 5 euro,lafel ca și în decembrie

FLo1
#StarMember
@Hutu: Eu am înțeles, însă după cum îți explicam, Orange pare să ofere 4G doar la date mobile utilizate din opțiune cu resurse, nu din credit.

Hutu
Junior
Nu înțeleg la ce te referi Tot timpul am încărcat direct opțiune,nu am încărcat cu credit și după aia sa activez opțiune

FLo1
#StarMember
@Hutu: Ai ales opțiune "5 euro credit". NU ai ales "opțiune cu minute, SMS și net" de 5euro. Înțelegi acum? Par la fel dar sunt tratate diferit.

Hutu
Junior
Și sa înțeleg ca abia după ce o sa îmi pun din nou opțiune sa își revină la normal?

FLo1
#StarMember
Da, cu siguranță. Mi se pare ciudat că nimeni dintre cei cu care ai discutat, chiar și "doamna din Shop care și-a dat tot interesul" nu s-a sesizat în această privință, deși mai găsești chiar și în Comunitate discutată această problemă.