la 18-04-2024 08:36 PM - editat ultima oară la 19-04-2024 08:16 AM de DanielaH
Bună! De ce îmi apare în bara de semnal în loc de 4G , LTE, si nu funcționează deloc datele mobile, în condiția în care am verificat si încă am 40GB de date pe luna aceasta . Când intru pe orice aplictie ce necesita internet îmi spune ca nu sunt conectată .
18-04-2024 08:45 PM - editat 18-04-2024 09:05 PM
Salutare!
Nu este problemă că scrie LTE in loc de 4g. Probabil că și-a făcut telefonul vreo actualizare și oricum LTE sau 4g este același lucru! Problema este să mai ai net inclus sau să nu fie probleme cu rețeaua în zona ta. Încearcă întâi un restart la telefon și vezi ce se întâmplă și afară sau în altă locație. Dar activează datele mobile, pentru că în poză nu sunt active.
Dacă tot nu vrea, le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne (transfer operator).
Mă gândesc că trebuie făcută o resetare de cont din calculatoarele lor, repet, dacă nu sunt probleme cu netul tău sau cu rețeaua în zona ta.
Baftă!
la 18-04-2024 09:43 PM
Îmi sunt pornite datele din setări , dar asta spuneam , îmi apare ca nu sunt pornite când intru pe aplicații
la 19-04-2024 05:35 AM
Atunci le scrii sau îi suni pe cei de la Orange, cum ți-am indicat mai sus, în prima postare! Bineînțeles, folosești wifi, ca să poți să le scrii!
Baftă!
18-04-2024 08:49 PM - editat 18-04-2024 08:52 PM
Văd că in poza ți se cere să activezi datele mobile.
Activează le din notificari.
Trebuie sa dai un restart la telefon și vezi dacă datele mobile sunt activate.
la 18-04-2024 09:44 PM
Îmi sunt pornite datele din setări , dar asta spuneam , îmi apare ca nu sunt pornite când intru pe aplicații
18-04-2024 09:21 PM - editat 18-04-2024 09:27 PM
iPhone cumparat din SUA cumva?
Verifica urmatoarele:
Configurari > Servicii Mobile > Date Mobile > Pornit
Configurari > Servicii Mobile > Retea Date Mobile > sectiunea Date Mobile, APN: net.
4G si LTE sunt acelasi lucru. Si nu e o problema.
la 18-04-2024 09:44 PM
Am verificat
18-04-2024 10:47 PM - editat 19-04-2024 10:16 AM
Asa a fost de la bun inceput? De cand ai luat telefonul?
E posibil sa fie o problema locala, cu reteaua din zona ta. Ai incercat SIM-ul in alt telefon? Dar alt SIM in telefonul tau? Functioneaza?
Daca telefonul e luat din State, banuiesc ca raspunsul este: nu pot testa, pentru ca telefonul nu suporta SIM fizic. Dar ar fi fost util de stiut.
la 18-04-2024 11:10 PM
Buna,
Ti-au functionat vreodata datele mobile pe acest dispozitiv?
Ai fortat o repornire a telefonului?
la 22-04-2024 10:44 AM
@Flori23, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor