la 13-11-2022 11:21 PM
Buna seara.
Sunt abonat nou portat de 1 saptamana.
De ce cand apelez trece telefonul de pe 4g+ pe 4g simplu. La finalizarea apelului trece inapoi pe 4g+ unde sta conectat cam tot timpul.
Cei de la 300 au zis ca nu au disponibil asa ceva. Imi e greu sa cred..
Pe vodafone statea doar pe 4g+ si in timpul apelului. Alti domni de la 300 au zis ca e o setare care se face dar in final nu am rezolvat nimic.
Va multumesc.
la 13-11-2022 11:45 PM
@Eu1984:Bun venit în Comunitate. Răspunsul e simplu, dar nu poate fi asumat: Orange nu oferă date mobile și voce în același moment. Ori treci cu serviciile de voce în 3G și rămâi cu datele mobile în 4G+, sau în cazul tău, când vocea se activează, serviciile de date trec în 4G. Nu vei schimba situția nici măcar schimbând telefonul. Ține de Orange.
la 13-11-2022 11:49 PM
Multumesc pentru raspuns. Deci cu alte cuvinte nu pot face nimic va trebui sa functionez tot asa.
la 13-11-2022 11:56 PM
În cazul tău e chiar ok. La majoritatea, apelul de LTE (4G) trecea automat în 3G la inițierea unui apel. Pentru că e rețeaua #1.
la 13-11-2022 11:59 PM
M- ai lasat fara cuvinte. Nu ma asteptam. Deci sa fiu bucuros.
14-11-2022 06:50 AM - editat 14-11-2022 06:50 AM
Un exemplu găsești pe acest topic, aici. Însă mai detaliată și mai ciudată situație găsești descrisă și în alte topicuri de aici din Comunitate. Cu un search... posibil să le găsești. Oricum, pățania altora și experiența ta nu vor schimba situația atât timp cât Orange nu schimbă.... regula.
14-11-2022 05:58 AM - editat 14-11-2022 08:43 AM
Salutare!
Probabil că depinde de zonă sau de modelul de telefon. Eu, de exemplu, folosesc fără probleme 4g+ în timpul apelului în foarte multe locuri. Ai încercat să-i dai restart sau să treci prin 2g/3g și apoi să revii? Face și în alte locuri la fel? Văd că acum nu mai stă în 4g+ nici la mine.
la 14-11-2022 06:49 AM
La fel, @Vio73 ! Raman in 4G in timpul apelului fara probleme, iar mie imi este esential lucrul asta pentru ca folosesc des mail/ whatsapp cat sunt in timpul unei conversatii. Trimit/ primesc fisiere si imagini fara probleme. Deci depinde de telefon si de zona in care te afli. Stiu ca unele telefoane pe Android nu sunt capabile de voice/ data simultan, nu are nicio legatura cu reteaua.
la 14-11-2022 06:55 AM
@Anonim: Dacă ”nu are legătură cu rețeaua” atunci de ce până și un iPhone trece din 4G+ în 3G până și la apelarea unui meniu ”*100#”?? @arsradu poate confirma scriind la un moment dat într-un topic, dar nu-l mai găsesc acum.
la 14-11-2022 07:17 AM
Si eu tot iPhone folosesc si nu se modifica nimic in timpul apelului, poate se intampla pe modelele mai vechi, nu stiu. Eu doar am descris experienta personala.
la 14-11-2022 08:39 AM
iPhone-urile nu stiu sa aiba icoana de 4G+. Deci da, acolo nu se va modifica nimic.
Si da, cand apelezi *100#, telefonul trece in 2G. Screenshot mai jos.
la 14-11-2022 09:11 AM
Asa e la mine. Sincer, partea cu apelat meniuri nu prea ma intereseaza pentru ca nu o folosesc, important e sa nu am sincope in timpul apelului normal. Iar iPhone nu are simboluri de 4G+, are doar 5G, 4G, 3G, LTE, GPRS si E.
la 14-11-2022 09:16 AM
Dap. Asa trebuie sa fie. Si da, pe apelurile normale de voce (acolo unde conteaza cel mai mult) nu se trece in 3G/2G, decat daca nu ai VoLTE. Ceea ce majoritatea iPhone-urilor au. Deci da, acolo nu vei vedea nicio modificare (decat daca cumva iesi din zona de acoperire 4G). Oricum, problema era doar cu meniul *100#.
la 14-11-2022 08:41 AM
Presupun ca te referi la acest thread.
la 14-11-2022 08:50 AM
Da Radu, acesta era topicul. Mersi mult.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor