la 31-01-2024 08:30 PM - editat ultima oară la 01-02-2024 08:24 AM de DanielaH
Salut, de câțiva ani nu prea este semnal la internetul mobil și am încercat de mai multe ori sa sun la Orange dar nu prea am avut rezultate, întrebarea e ce pot face ? In poza in care scrie că o să se rezolve problema astăzi dar nu prea cred că o să fie așa.
31-01-2024 08:37 PM - editat 31-01-2024 08:49 PM
Din pacate, la problemele de semnal, rareori se face ceva. Deci…in prima instanta, incearca sa treci telefonul pe 4G/3G etc. Si intre timp, ia o cartela prepay de la concurenta si vezi daca au semnal mai bun. Daca da, portare si aia e.
31-01-2024 08:37 PM - editat 31-01-2024 08:49 PM
Din pacate, la problemele de semnal, rareori se face ceva. Deci…in prima instanta, incearca sa treci telefonul pe 4G/3G etc. Si intre timp, ia o cartela prepay de la concurenta si vezi daca au semnal mai bun. Daca da, portare si aia e.
la 31-01-2024 08:41 PM
Nu este semnal pe 4G/3G sau 2G
Dar din câte știu , parca Digi are semnal in zona mea
la 31-01-2024 08:48 PM
Observ ca esti pe 2G, ceea ce e destul de rau. Cu toate astea, daca problema persista de cativa ani...nu cred ca are prea mare legatura cu incidentul de acum. De cativa ani esti asa pe 2G? Sau era un pic mai bine, dar acum cu incidentul asta, e si mai rau?
Daca stii ca doar Digi are semnal in zona ta...nu poti decat sa intrebi daca nu cumva mai are cineva in zona abonament de la Digi, pentru ca prepay nu mai au, deci nu prea poti sa testezi foarte usor.
la 31-01-2024 08:52 PM
Pe router am semnal, am fibra 1000 și am in jur de 950mbs/dowland
Dar problema e doar la internet mobil și semnal , nu pot sa sun pe nimeni
31-01-2024 08:56 PM - editat 31-01-2024 08:59 PM
Da...cunosc situatia. Si la mine semnalul e destul de rau. Iar cand pica antena care deserveste cu 4G zona mea...rezultatele sunt exact ca in screenshot-urile tale.
Pentru apeluri...exista tehnologia VoWIFI (sau Apel WiFi). Deci, daca ai fibra, ai viteza ok (si pari sa ai), si ai si WiFi, presupunand ca telefonul tau suporta VoWIFI, nu trebuie decat activat din setari (eventual si pe cont, in caz ca nu e; dar se rezolva si asta foarte usor). Daca ne spui ce model de telefon folosesti, pot sa incerc sa te ghidez in activarea acelei optiuni.
Evident, n-o sa rezolve problema in locurile in care nu ai acoperire WiFi, dar macar cat timp esti acasa (sau pe langa casa), ar trebui sa faca lucrurile mult mai ok.
la 31-01-2024 09:01 PM
Am un s20, dar am activat apel wifi , problema e când plec de pe lângă casă
la 31-01-2024 09:03 PM
Am inteles... Atunci...revenim la ce ziceam mai sus. 🙂 Vezi daca se rezolva situatia cu acel incident local, si daca nu...trebuie vazut daca ceilalti au semnal mai bun. Cu toate ca, antenele tind sa fie comune, si atunci si rezultatele sunt similare. Dar merita incercat, cu siguranta.
31-01-2024 09:28 PM - editat 31-01-2024 09:28 PM
Salut Dragoș. Problema este la releul care deservește zona în care ai domiciliul. Sper să se rezolve cât mai repede problema de avarie și incidentul să se stingă. Așadar, cât ești acasă utilizezi funcția de WiFi / Apel Wifi pentru a utiliza internetul / posibilitatea de a primi/iniția apeluri, iar dacă vei merge de acasă, bănuiesc că situația nu este atât de gravă încât să nu ajungi în zona unui alt releu funcțional. Depinde de zona de domiciliu și de densitatea populației/releelor Orange în zonă. Te așteptăm să revii cu actualizări la statusul situației, în cazul în care se modifică ceva. O seară plăcută.
la 27-06-2024 12:22 PM
Same,internet mobil foarte slab deși plătesc 22€ pe abonament,au devenit cel mai slab operator de internet mobil 😡😡😡….sa nu mai zic de 5G ,niciodată nu am văzut sa am 5G,deși au acoperire în Timișoara,cică
la 27-06-2024 12:25 PM
@Cristi_16: Pentru servicii mobile utilizeză serviciile unui furnizor care are cel mai bun semnal în zona de reședință/utilizare preponderentă a servciilor. Altfel, degeaba alegi serviciile unui anumit operator dacă le utilizezi într-o zonă cu semnal deficitar.
la 27-06-2024 12:27 PM
Salutare!
In cei 22E, ce ai mai obtinut la abonament? In Romania, niciun operator nu face direrenta de viteza intre 3E si 50E, doar face diferente de acces la frecvente (3G/4G/5G).
Nu o lua in nume de rau, dar 22E este enorm daca ai doar abonament (fara telefon"gratuit") si nu folosesti resursele incluse. Il am pe al meu patron cu abonament de 50E, dar pleaca la cateva luni in afara UE (Turcia in principal, dar mai ajunge si prin Dubai si alte tari arabe) si foloseste resursele disponibile in tarile respective.
Inteleg ca a scazut viteza, dar stii sa fie ceva lucrari la retea in zona? In urmatorii 2 ani, frecventele 3G vor fi redistribuite catre 4 si 5G si vor fi ceva intreruperi de semnal.
la 27-06-2024 12:29 PM
Salut Cristi!
Doua chestii ti-as recomanda:
1. renunta la abonament. Mai nou ai 5G promotional inclusiv pe Prepay pana la sfarsitul verii, si chiar si dupa, la 6 euro ai acces 5G. De la 6 la 22 de euro...cred ca diferenta e cam mare. Ca sa nu mai zic ca un abonament vine din start cu contract, si cu mariri si cu posibile neplaceri la reziliere. Deci....nu mi se pare deloc o optiune ok. Pe de alta parte, daca vrei telefoane la reducere (dupa 18 luni de abonament) sau alte "beneficii"...ramai pe abonament. Dar...ai mai putina libertate de miscare, si...platesti mai mult. Deci, tu stii mai bine.
2. pentru 5G la abonament, presupunand ca nu esti intr-o zona a Timisoarei unde nu e inca 5G, ia legatura cu un operator si cere activarea lui pe cont. Sper ca nu ai un abonament mai vechi fara 5G...atunci s-ar putea sa fie o problema.
Deci, ia legatura cu un operator pe chat, fie din aplicatia My Orange, fie de pe chat-ul Djingo de aici, si cere activarea 5G-ului pe cont.
In rest, binenteles ca trebuie sa ai si telefon compatibil (ceea ce banuiesc ca ai).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor