anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De câțiva ani nu prea este semnal la internetul mobil

Dragos10947
Junior entuziast

Salut, de câțiva ani nu prea este semnal la internetul mobil și am încercat de mai multe ori sa sun la Orange dar nu prea am avut rezultate, întrebarea e ce pot face ? In poza in care scrie că o să se rezolve problema astăzi dar nu prea cred că o să fie așa.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Din pacate, la problemele de semnal, rareori se face ceva. Deci…in prima instanta, incearca sa treci telefonul pe 4G/3G etc. Si intre timp, ia o cartela prepay de la concurenta si vezi daca au semnal mai bun. Daca da, portare si aia e. 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Din pacate, la problemele de semnal, rareori se face ceva. Deci…in prima instanta, incearca sa treci telefonul pe 4G/3G etc. Si intre timp, ia o cartela prepay de la concurenta si vezi daca au semnal mai bun. Daca da, portare si aia e. 

Client Orange

Nu este semnal pe 4G/3G sau 2G 

Dar din câte știu , parca Digi are semnal in zona mea 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Observ ca esti pe 2G, ceea ce e destul de rau. Cu toate astea, daca problema persista de cativa ani...nu cred ca are prea mare legatura cu incidentul de acum. De cativa ani esti asa pe 2G? Sau era un pic mai bine, dar acum cu incidentul asta, e si mai rau?

Daca stii ca doar Digi are semnal in zona ta...nu poti decat sa intrebi daca nu cumva mai are cineva in zona abonament de la Digi, pentru ca prepay nu mai au, deci nu prea poti sa testezi foarte usor.

 

Client Orange

Pe router am semnal, am fibra 1000 și am in jur de 950mbs/dowland 

Dar problema e doar la internet mobil și semnal , nu pot sa sun pe nimeni 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da...cunosc situatia. Si la mine semnalul e destul de rau. Iar cand pica antena care deserveste cu 4G zona mea...rezultatele sunt exact ca in screenshot-urile tale.

Pentru apeluri...exista tehnologia VoWIFI (sau Apel WiFi). Deci, daca ai fibra, ai viteza ok (si pari sa ai), si ai si WiFi, presupunand ca telefonul tau suporta VoWIFI, nu trebuie decat activat din setari (eventual si pe cont, in caz ca nu e; dar se rezolva si asta foarte usor). Daca ne spui ce model de telefon folosesti, pot sa incerc sa te ghidez in activarea acelei optiuni.

Evident, n-o sa rezolve problema in locurile in care nu ai acoperire WiFi, dar macar cat timp esti acasa (sau pe langa casa), ar trebui sa faca lucrurile mult mai ok.

Client Orange

Am un s20, dar am activat apel wifi , problema e când plec de pe lângă casă 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am inteles... Atunci...revenim la ce ziceam mai sus. 🙂 Vezi daca se rezolva situatia cu acel incident local, si daca nu...trebuie vazut daca ceilalti au semnal mai bun. Cu toate ca, antenele tind sa fie comune, si atunci si rezultatele sunt similare. Dar merita incercat, cu siguranta.

Client Orange

Salut Dragoș. Problema este la releul care deservește zona în care ai domiciliul. Sper să se rezolve cât mai repede problema de avarie și incidentul să se stingă. Așadar, cât ești acasă utilizezi funcția de WiFi / Apel Wifi pentru a utiliza internetul / posibilitatea de a primi/iniția apeluri, iar dacă vei merge de acasă, bănuiesc că situația nu este atât de gravă încât să nu ajungi în zona unui alt releu funcțional. Depinde de zona de domiciliu și de densitatea populației/releelor Orange în zonă. Te așteptăm să revii cu actualizări la statusul situației, în cazul în care se modifică ceva. O seară plăcută.