la 13-06-2024 05:16 PM
Buna ziua!
Incerc sa ajung sa vorbesc cu cineva de la suport prin telefon de 1 luna de zile. Am 2 decodoare pe acelasi abonament. Unul merge perfect , celalalt e suspendat de 1 luna de zile. Am platit toate facturile, pur si simplu nu pot trece de asistentii astiaa virtuali Gia si Djingo.... ma poate ajuta cineva ? Serviciile sunt folosite de un batran de 75 de ani... nu cred ca stie el cum sa rezolve aceste probleme. Ce pot sa fac ?
13-06-2024 05:23 PM - editat 13-06-2024 06:29 PM
Salutare!
Poți să le scrii prin Chat Djingo, și alegi Transfer operator:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Dar trebuie să introduci codul de abonat sau ce îți cere.
La 300, trebuie să introduci ultimele 6 cifre din CNP, lucru ce ți-l cere Gia. E greu dacă e telefonul în altă rețea.
Poți încerca să scoți și cartela din el, o cureți un pic și o reintroduci, ținând pe un canal mai mult timp (ex. Pro tv).
Baftă!
13-06-2024 05:35 PM - editat 13-06-2024 06:19 PM
Salut,
Ai aici metodele de contact uzuale:
https://www.orange.ro/contact/
Le poți trimite o sesizare prin formularul de contact.
Pentru a intra in contact cu un operator la numărul 300 după ce treci de Gia și ajungi in meniul interactiv apeși combinația 5-2-0.
Prin chat tastezi transfer și apeși tasta send pana ești transferat către un operator.
In cazul in care nu îi dai de cap te poți deplasa într-un Orange Shop și să faci o sesizare.
la 14-06-2024 10:49 AM
@gheorghe0000, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 14-06-2024 11:22 AM
Salut @gheorghe0000,
Ar trebui sa faci o împuternicire pentru serviciile contractate , astfel te poți ocupa tu de ele.
Găsești mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/imputernicire-pentru-administrare-cont-orange/m-p/66419
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/imputernicire-pentru-abonament-orange/m-p/103771
Sau poți sa treci contractul la numele tau.
La 300 trebuie sa fi atent si sa introduci datele corect pentru a intra in legătura cu un operator, pe chat este de ajuns sa scriii "LIVE" si apoi alegi transfer la operator.
Ai si optiunea de a trimite un mesaj din sectiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
Sa ne spui daca ai reusit.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor