anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conexiune pdp problema date mobile

Pitisssss
Începător

Salut, mi am luat iPhone 15 și nu merg datele, licăre 3g ul, nu se conectează la date, apelurile, mesajele merg, dar internetul nu, a mai întâmpinat cineva ? Am făcut și setări și tot degeaba

6 Răspunsuri 6

Solina7
Explorator

Buna,

Ai incercat să selectezi manual rețeaua?

Daca semnalul este ok in zona poți încerca și o resetare setări rețea.

delfinas
#StarMember

Pitis, bun venit in Comunitate!!!

Ca sa putem sa te ajutam, ne trebuie mai multe date: ai abonament sau prepay, in ce zona esti, in tara sau in roaming, de cand ai problema asta? Se manifesta aceasta problema si in spatiu deschis sau doar in interior?

La prima vedere, pare ca esti intr-o zona cu semnal f slab, care de-abia acopera partea de voce, netul nu mai "are loc". Incearca sa mergi in alta zona sau sa bagi SIM ul in alt telefon. Daca cei din zona ta au semnal bun, doar tu nu, atunci e ceva cu telefonul tau sau cu SIM-ul (daca pus si in alt telefon, ai aceleasi probleme).

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai dat un restart la telefon? Probabil este vreo bifă pe la pe conexiunile de date, pe care trebuie s-o activezi!

Ia vezi pe aici:

https://www.orange.ro/help/orange-expert/setari-telefoane/pentru-ios/cum-activez-datele-mobile-pe-ip...

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Pitisssss: De ce 3G pe IPHONE15? Nu ai semnal 4G? Dacă ai doar semnal 3G, fie ai număr prepay fără opțiune activată, fie ești în zonă cu semnal deficitar. O verficare a restricțiilor impuse pe SIM din meniul de setări "rețele mobile" necesită verificare pentru a nu fi limitate la 3G. Te așteptăm cu detalii / confirmări în acest sens. 

Anca07
#StarMember

Buna @Pitisssss 

Te asteptam cu detalii pentru a putea deslusi impreuna situatia intampinata. Sau daca problema s-a rezolvat, te asteptam sa ne spui.

Seara faina!🌙

DanielaH
Moderator

@Pitisssss, s-a rezolvat situația? Te așteptăm în continuare cu mai multe detalii.