anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

4G pe un iPhone 11 Pro

C_D
Începător

Cu toate ca setările telefonului iPhone 11Pro sunt pentru date mobile 4G, am cel mult 3G sau E - niciodată 4G.

Am PrePay, optiune de 5,6 sau 12 euro, după caz.

De ce nu am 4G?

5 Răspunsuri 5

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Ia legătura cu unul dintre consultanți de pe chatul Djingo între orele 09:00-20:00 și solicită o resetare de cont pe numărul tău.

Sper să reușești.

Succes!

FLo1
#StarMember

@C_D: Bun venit în Comunitate. Sigur ești într-o zonă cu semnal 4G? Verifică dacă alte telefoane în zona ta primesc semnal 4G, pentru a exclude o problemă la telefon. Ai încercat SIM-ul din iPhone într-un alt telefon să vezi dacă primește semnal 4G? Altfel nu rămâne decât să soliciți o resetare a contului la Serviciul Clienți, contactându-i de aici

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cu siguranță este din telefonul tău, nu se poate să nu ai deloc 4g pe nicăieri. Ia vezi. să nu fie din setări dat pe 2g/3g. Dacă nu este, așa cum spuneau și colegii, trebuie discutat pe Chat Djingo cu un consultant, pentru că e ceva de pe contul tău sau de la sim. Dar mai degrabă de la cont, la care îi trebuie un reset.

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Setarile de net sunt aceleasi pentru 2G/3G/4G/5G. Doar pentru WAP era diferit, dar...vremea lui s-a dus de mult. 🙂

Intrebarea mea ar fi: este semnal 4G in zona in care te afli? Daca da, posibil sa fie o problema pe cont. Caz in care poti solicita niste verificari mai amanuntite pe contul tau, folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. Iti recomand si eu chat-ul Djingo, caz in care, pentru transfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator" (in timpul programului de lucru).

Daca nu, problema este de acoperire si...din pacate, sunt sanse mici sa se rezolve.

De asemenea, verifica in telefon, la Setari (Settings) > Date Mobile (Mobile Data) > Optiuni Date Mobile (Mobile Date Options) > Voce & Date (Voice & Data) > sa fie setat pe 4G. Daca e deja, trece-l eventual intai pe 3G, dupa care inapoi pe 4G.

Vezi daca merge asa.

 

 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@C_D, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?