la 07-09-2023 02:09 AM
Cu toate ca setările telefonului iPhone 11Pro sunt pentru date mobile 4G, am cel mult 3G sau E - niciodată 4G.
Am PrePay, optiune de 5,6 sau 12 euro, după caz.
De ce nu am 4G?
la 07-09-2023 06:23 AM
Salutare!
Ia legătura cu unul dintre consultanți de pe chatul Djingo între orele 09:00-20:00 și solicită o resetare de cont pe numărul tău.
Sper să reușești.
Succes!
la 07-09-2023 06:49 AM
@C_D: Bun venit în Comunitate. Sigur ești într-o zonă cu semnal 4G? Verifică dacă alte telefoane în zona ta primesc semnal 4G, pentru a exclude o problemă la telefon. Ai încercat SIM-ul din iPhone într-un alt telefon să vezi dacă primește semnal 4G? Altfel nu rămâne decât să soliciți o resetare a contului la Serviciul Clienți, contactându-i de aici.
07-09-2023 07:24 AM - editat 07-09-2023 07:25 AM
Salutare!
Cu siguranță este din telefonul tău, nu se poate să nu ai deloc 4g pe nicăieri. Ia vezi. să nu fie din setări dat pe 2g/3g. Dacă nu este, așa cum spuneau și colegii, trebuie discutat pe Chat Djingo cu un consultant, pentru că e ceva de pe contul tău sau de la sim. Dar mai degrabă de la cont, la care îi trebuie un reset.
Baftă!
07-09-2023 08:02 AM - editat 07-09-2023 09:41 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Setarile de net sunt aceleasi pentru 2G/3G/4G/5G. Doar pentru WAP era diferit, dar...vremea lui s-a dus de mult. 🙂
Intrebarea mea ar fi: este semnal 4G in zona in care te afli? Daca da, posibil sa fie o problema pe cont. Caz in care poti solicita niste verificari mai amanuntite pe contul tau, folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. Iti recomand si eu chat-ul Djingo, caz in care, pentru transfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator" (in timpul programului de lucru).
Daca nu, problema este de acoperire si...din pacate, sunt sanse mici sa se rezolve.
De asemenea, verifica in telefon, la Setari (Settings) > Date Mobile (Mobile Data) > Optiuni Date Mobile (Mobile Date Options) > Voce & Date (Voice & Data) > sa fie setat pe 4G. Daca e deja, trece-l eventual intai pe 3G, dupa care inapoi pe 4G.
Vezi daca merge asa.
la 08-09-2023 09:00 AM
@C_D, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor