
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-08-2020 01:17 AM
Numarul 300 pentru reclamatii TV si internet fix trebuie sa fie disponibil pana la ora 24:00 conform https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2019-12/Procedura-privind-solutionarea-reclamatiilor-utilizatorilor-finali-dec-2019.pdf .
"• reclamaţii referitoare la serviciile de internet fix - inclusiv cele referitoare la drepturile clientilor si obligatiile corelative ale Orange rezultand din prevederile art. 3 si art. 4 alin(1) din Regulamentul UE 2120/2015 - şi serviciul de voce fixă şi servicii de televiziune prin cablu (TV analogic şi TV digital) se fac la Serviciul Clienţi, apelând 300 (gratuit din reţeaua Orange între orele 07:00 - 24:00) sau 037 430 0300 (tarif standard)"
In aceasta seara am o problema si tot ce primesc la 300 este redirectionare catre 401 apel taxabil, apoi se termina apelul.
Este normal?
"• reclamaţii referitoare la serviciile de internet fix - inclusiv cele referitoare la drepturile clientilor si obligatiile corelative ale Orange rezultand din prevederile art. 3 si art. 4 alin(1) din Regulamentul UE 2120/2015 - şi serviciul de voce fixă şi servicii de televiziune prin cablu (TV analogic şi TV digital) se fac la Serviciul Clienţi, apelând 300 (gratuit din reţeaua Orange între orele 07:00 - 24:00) sau 037 430 0300 (tarif standard)"
In aceasta seara am o problema si tot ce primesc la 300 este redirectionare catre 401 apel taxabil, apoi se termina apelul.
Este normal?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2020 03:05 PM
Salut! Apelul catre Serviciul Clienti este gratuit (prin apelarea numarului 300) in intervalele urmatoare:
- Informatii sau sesizari Orange Home - acces gratuit non-stop,
- Informatii sau sesizari Orange TV prin satelit - acces gratuit, de luni pana duminica, in intervalul 07:00-24:00.
- Informatii sau sesizari privind alte servicii Orange - acces gratuit in intervalul 08:00-20 :00.
Programul de mai sus este valabil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice. In afara intervalelor orare specificate, este recomandata apelarea numarului 401.
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-08-2020 01:22 AM
Nu este prea ok, dar mai mult decat o sesizare la una din variantele de pe https://www.orange.ro/contact/ nu prea ai ce face, data fiind si ora tarzie. Mai incearca cu o sesizare in acest sens, daca nu maine poti discuta cu un reprezentant Orange.
Revino sa ne spui despre varianta aleasa si stadiul solutionarii cererii tale.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-08-2020 06:34 AM
Știam că apelul la 300 este gratuit în intervalul 8-21, nu știu să fi fost modificat, poate este doar o scăpare pe site.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-08-2020 08:23 AM
Și eu cred că ar trebui să fie gratuit până spre ora 24.00, chiar non-stop, pentru că sunt unele probleme care pot apărea și noaptea și nu e normal să suni pe bani, la un serviciu pe care oricum îl plătești.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2020 03:05 PM
Salut! Apelul catre Serviciul Clienti este gratuit (prin apelarea numarului 300) in intervalele urmatoare:
- Informatii sau sesizari Orange Home - acces gratuit non-stop,
- Informatii sau sesizari Orange TV prin satelit - acces gratuit, de luni pana duminica, in intervalul 07:00-24:00.
- Informatii sau sesizari privind alte servicii Orange - acces gratuit in intervalul 08:00-20 :00.
Programul de mai sus este valabil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice. In afara intervalelor orare specificate, este recomandata apelarea numarului 401.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2020 07:39 PM
Chiar nu știam că e non stop la Orange Home tv și între 7 și 24 la Orange TV satelit! Informații extrem de utile! Mulțumim!
