anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Deranjament de infrastructură TV& internet

Teo18
Junior

Bună ziua. Vă rog mai multe detalii despre deranjamentul cu nr 23009/ 10.12 . ( deranjament de infrastructură cu termen de soluționare 12.12, ora 13:00) 

Se poate rezolva cumva să funcționeze doar cablul TV? Pt ca la resetarea alimentatorului receivere-ului pt aproximativ 2 min televizorul primește semnal și redă postul ales.

Mulțumesc !

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai dat resetare și nu vrea și ai vorbit cu ei și încă nu au rezolvat, îți spun cum am făcut eu când m-am mutat într-un loc unde nu aveam cablu și nici internet. Am folosit un prepay pentru net într-un router mobil și m-am uitat în Orange TV go. Se poate folosi și telefonul pe post de hotspot, iar lor le ceri reducere pentru perioada de nefuncționalitate a serviciilor.

Teoretic, merg și separat, adică doar tv sau doar net, fără probleme!

Baftă!

Mulțumesc , pot face hot-spot de pe telefonul mobil . Ideea era de ce funcționează televizorul pt aprox 2 min după resetarea receiver-ului .. daca exista o setare pe care o pot face sa rămână stabila conexiunea . Menționez ca legătura între TV și receivere-ul de internet se face prin cablu coaxial .

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Din păcate, dacă nu funcționează mai mult, nu cred că sunt șanse. 

DanielaH
Moderator

@Teo18, s-a rezolvat situația?

Da. S-a rezolvat. Mulțumesc frumos!

Mă bucur. Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm.