anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament din data de 08.08.2025

user_16854565
Începător

Buna ziua,

Am un deranjament pe televiziune si internet din data de 08.08.2025 care este inca nerezolvat. Aveti idee din punct de vedere contractual care este termenul maxim in care trebuie sa intervina si rezolve deranjamentele? Vreau sa reziliez contractul cu ei din acest motiv, nu stiu sigur dar daca nu se remediaza in 72 de ore se poate rezilia contractul fara costuri? 

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Salut!

Îmi pare foarte rău pentru situația ta :((

Înțeleg că ai făcut o sesizare la noi? Ne poți oferi, te rog, numărul ei sau codul de abonat? Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice care este statusul.

Buna,

Am obosit sa tot explic. Poti sa imi spui te rog care sunt conditiile de reziliere?

Condițiile pot să difere de la caz la caz, de aceea este necesar să fie analizată punctual fiecare situație în parte.

Găsești aici detalii despre rezilierea unui abonament Orange și cum trebuie să procedezi.

Razvan
#StarMember

Salut! Contractul se poate rezilia conform cu cele mentionate la punctul 8 din contractul de televiziune și internet

https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2017-06/contract-voce-date-tv.pdf?v2=&srsltid=AfmBOopm...

Iar în caz de forță majoră, durata intervenției este de 5 zile lucratoare, punctul 1.13, pagina 30 cf TCG