la 14-08-2024 11:44 AM - editat ultima oară la 14-08-2024 11:50 AM de GeorgianaD
la 14-08-2024 11:51 AM
Buna,
Din păcate nu poți face prea multe lucruri.
1 poți să îi contactezi periodic pentru obținerea unor update -uri cu privire la statusul lucrărilor de conectare prin modalitățile uzuale.
2 renunți la contract și cauți alte alternative.
la 14-08-2024 12:29 PM
Salutare!
O sesizare din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj) cred că ar fi o soluție foarte bună. Pe de altă parte, dacă nu au porturi în ODB, cred că ar trebui cumva să le suplimenteze mai repede, măcar acolo unde există cerere!
Dacă nu ești anunțat într-un timp relativ rezonabil că se poate instala, mai întreabă la un Orange Shop în raza căruia te afli și poate te ajută cineva cu informații suplimentare. Bineînțeles, poți să și renunți, dar nu cred că este de dorit acest lucru!
la 19-08-2024 09:40 AM
@brivn- s-a rezolvat situația?
la 23-08-2024 03:15 AM
nu
la 19-08-2024 04:39 PM
Salut, ma aflu in aceeasi situatie de mai bine de o luna, oamenii chiar se misca greu avand in vedere ca am sunat in fiecare zi la Call Center si am mers in magazinele lor pentru a cere update, este foarte neplăcută situatia si trebuie schimbata ceva mai ales la o firma asa de mare cum este Orange!
la 19-08-2024 04:31 PM
De mai bine de o luna astept sa vina niste persoane sa-mi verifice porturile la internet si inca nu primesc raspuns de la echipa tehnica care apropo, este o treaba de 15 secunde pentru a verifica.Am facut tot ce este posibil de la a merge prin toate magazinele Orange din Cluj-Napoca de 2-3 ori pe saptamana pana a suna in fiecare zi la call center pentru a primi acelasi raspuns “va multumim pentru sezizare am urgentat situatia”, eu sunt client nou la Orange pentru ca la mine in zona este infrastructura doar de la ei, oare a mai trecut cineva prin asa ceva?
la 23-08-2024 03:15 AM
UP!
Ma poate ajuta cineva?
la 23-08-2024 09:01 AM
Înțeleg că ai făcut o sesizare la Serviciul Clienți? Ne poți oferi numărul sesizării și vom ruga și noi colegii să ne ajute cu o verificare.
la 23-08-2024 11:35 AM
Nu stiu sa va spun, eventual cautati pe numele Sirbu Brian, ei nu mi au comunicat cod-ul sesizarii.
la 23-08-2024 11:38 AM
Ne-ar ajuta un cod de abonat sau un număr de contract.
la 23-08-2024 11:38 AM
0966097065
la 23-08-2024 12:09 PM
Mulțumesc pentru detalii. Am întrebat colegii și revin când primesc un răspuns.
la 23-08-2024 12:19 PM
Îmi poți trimite, te rog, adresa exactă în mesaj privat?
la 23-08-2024 06:24 PM
a-ti aflat ceva?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor