anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema internet - lipsa porturi

brivn-
Junior
Salutari, acum o saptamana jumatate am semnat un contract cu cei de la orange pentru internet + televiziune. Tot de atunci, ma rog de ei sa vina sa instaleze serviciul cerut de catre mine. Scuza lor este ca nu sunt destule port-uri pentru conectare si tot imi spune sa astept. Astept deja de 2 saptamani aproape si e foarte neplacut. Pot face ceva sa maresc procesul? Simt ca nu sunt auzit ca si client si nu le pasa, ma amana de pe o zi pe alta. Cel putin niste plangeri/reclamatii pe undeva? Sa stiu macar ca imi citesc mesajele si incep lucrarile.
 
 
 
24 Răspunsuri 24

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate nu poți face prea multe lucruri.

1 poți să îi contactezi periodic pentru obținerea unor update -uri cu privire la statusul lucrărilor de conectare prin modalitățile uzuale.

2 renunți la contract și cauți alte alternative.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

O sesizare din secțiunea Contact  (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj) cred că ar fi o soluție foarte bună. Pe de altă parte, dacă nu au porturi în ODB, cred că ar trebui cumva să le suplimenteze mai repede, măcar acolo unde există cerere!

Dacă nu ești anunțat într-un timp relativ rezonabil că se poate instala, mai întreabă la un Orange Shop în raza căruia te afli și poate te ajută cineva cu informații suplimentare. Bineînțeles, poți să și renunți, dar nu cred că este de dorit acest lucru!

DanielaH
Moderator

@brivn- s-a rezolvat situația?

nu

AdriaNN081
Junior

Salut, ma aflu in aceeasi situatie de mai bine de o luna, oamenii chiar se misca greu avand in vedere ca am sunat in fiecare zi la Call Center si am mers in magazinele lor pentru a cere update, este foarte neplăcută situatia si trebuie schimbata ceva mai ales la o firma asa de mare cum este Orange!

AdriaNN081
Junior

De mai bine de o luna astept sa vina niste persoane sa-mi verifice porturile la internet si inca nu primesc raspuns de la echipa tehnica care apropo, este o treaba de 15 secunde pentru a verifica.Am facut tot ce este posibil de la a merge prin toate magazinele Orange din Cluj-Napoca de 2-3 ori pe saptamana pana a suna in fiecare zi la call center pentru a primi acelasi raspuns “va multumim pentru sezizare am urgentat situatia”, eu sunt client nou la Orange pentru ca la mine in zona este infrastructura doar de la ei, oare a mai trecut cineva prin asa ceva?

brivn-
Junior

UP! 

Ma poate ajuta cineva?

Înțeleg că ai făcut o sesizare la Serviciul Clienți? Ne poți oferi numărul sesizării și vom ruga și noi colegii să ne ajute cu o verificare.

Nu stiu sa va spun, eventual cautati pe numele Sirbu Brian, ei nu mi au comunicat cod-ul sesizarii.

Ne-ar ajuta un cod de abonat sau un număr de contract.

0966097065

Mulțumesc pentru detalii. Am întrebat colegii și revin când primesc un răspuns.

Îmi poți trimite, te rog, adresa exactă în mesaj privat?

a-ti aflat ceva?