Bună ziua.
Pe lângă 2 abonamente de telefonie mobilă dețin și un modem 4G Huawei B311 pe care îl folosesc la țară. Cei de la Orange m-au asigurat că am semnal bun 4G pentru acest modem și așa este. Am semnal 4G aproape full, in mare parte minim 4 liniuțe din 5, atât la telefoane cât și la modem. Acest modem îl folosesc maxim un weekend pe lună pentru browsing, puțin youtube si Facebook. Sunt foarte mulțumit de internet, nici nu reușesc sa observ vreo diferență între internetul fix prin fibra optica și acest modem.
Dar toate bune și frumoase până in jurul orelor de vârf, in special spre seară. Nu mai merge nimic. Semnalul pe modem este full, respectiv 3 liniuțe și în aplicație 4 liniuțe din 5. Nu scade nici nu sunt fluctuații la semnal. Dar în medie e o sclipire de 10-15 secunde la 2 minute când totuși reușesc să fac ceva pe internet. Am observat să văd acest fenomen când am pus laptopul conectat pe cablu la modem și am deschis o sesiune de ping. Și în cele 10-15 secunde cand totuși funcționează internetul, am reply-uri la ping-uri de 2000-3000 ms in aceeași domenii, respectiv google, unde de obicei am reply-uri între 47 - 56ms.
Pentru mine este clar... În orele de vârf când traficul crește în rețea, internetul e praf iar condițiile acestea mă nemulțumește TOTAL....și bănuiesc că pentru cei de la Orange nu este clară nemulțumirea mea, atâta timp cât mai am un an de contract. Deci nu pot scăpa de acest abonament până nu voi achita o taxă de reziliere de câteva sute de lei sau până nu duc la capăt acest contract.
Există o altă soluție, amiabilă, agreată și de orange pentru a renunța la acest abonament Home Net 4G /modem internet, înainte de terminarea contractului?