anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet fix - probleme plata

Edi_Power
Începător
Sautare. Am contractat in urma cu o luna un abonament internet pt alarma si camere video casa. Prima factura a trebuit sa o platesc manual, toate celelate facturi de utilitati avandu-le pe direct debit. Evident ca a ramas restanta si fara niciun apel sau sms, mi-au inchis abonamentul. Am platit vineri online evident si nici pana azi miercuri nu mi-au reactivat internetul fix, in ciuda multiplelor emails si telefoane date la orange. Ati patit si voi la fel? Cui v-ati adresat? Multumesc.
3 Răspunsuri 3

Jay
Campion certificat
Salut! Incearca si reclamatii@orange.ro / serviciul.date@orange.ro.. presupun ca pentru mail-urile anterioare ai folosit formularul de contact.. Sursa: https://www.orange.ro/files/solutionarea-reclamatiilor.pdf

delfinas
#StarMember
Pentru plata recurenta dintr-un cont bancar, trebuie sa faci la banca o cerere de activare a platii prin debit direct. Ea se va inregistra si, de la urmatoarea data de facturare, se va procesa. Trebuie sa te asiguri ca in fiecare luna, la data scadanta, sa ai suma suficienta pentru factura in contul bancar, astfel incat sa nu se suspende abonamentul pentru neplata. "Reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante. Pentru reconectare se va percepe o taxă în valoare de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat ( taxa nu se aplică pentru contractul/contractele cu o vechime în rețea mai mare de doi ani și pentru conturile care conțin doar abonamente TV). Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise pe https://www.orange.ro/help/confirmare-plata-17 şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare." DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

DanielaH
Moderator
@Edi Power, a fost alocată plata? Funcționează acum internetul?