Pentru plata recurenta dintr-un cont bancar, trebuie sa faci la banca o cerere de activare a platii prin debit direct. Ea se va inregistra si, de la urmatoarea data de facturare, se va procesa. Trebuie sa te asiguri ca in fiecare luna, la data scadanta, sa ai suma suficienta pentru factura in contul bancar, astfel incat sa nu se suspende abonamentul pentru neplata.
"Reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Pentru reconectare se va percepe o taxă în valoare de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat ( taxa nu se aplică pentru contractul/contractele cu o vechime în rețea mai mare de doi ani și pentru conturile care conțin doar abonamente TV).
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise pe https://www.orange.ro/help/confirmare-plata-17 şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16