anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot inchide abonament Home Net 4G / modem internet, înainte de terminarea contractului?

FlorinHiT
Junior entuziast
Bună ziua.
Pe lângă 2 abonamente de telefonie mobilă dețin și un modem 4G Huawei B311 pe care îl folosesc la țară. Cei de la Orange m-au asigurat că am semnal bun 4G pentru acest modem și așa este. Am semnal 4G aproape full, in mare parte minim 4 liniuțe din 5, atât la telefoane cât și la modem. Acest modem îl folosesc maxim un weekend pe lună pentru browsing, puțin youtube si Facebook. Sunt foarte mulțumit de internet, nici nu reușesc sa observ vreo diferență între internetul fix prin fibra optica și acest modem.
Dar toate bune și frumoase până in jurul orelor de vârf, in special spre seară. Nu mai merge nimic. Semnalul pe modem este full, respectiv 3 liniuțe și în aplicație 4 liniuțe din 5. Nu scade nici nu sunt fluctuații la semnal. Dar în medie e o sclipire de 10-15 secunde la 2 minute când totuși reușesc să fac ceva pe internet. Am observat să văd acest fenomen când am pus laptopul conectat pe cablu la modem și am deschis o sesiune de ping. Și în cele 10-15 secunde cand totuși funcționează internetul, am reply-uri la ping-uri de 2000-3000 ms in aceeași domenii, respectiv google, unde de obicei am reply-uri între 47 - 56ms.
Pentru mine este clar... În orele de vârf când traficul crește în rețea, internetul e praf iar condițiile acestea mă nemulțumește TOTAL....și bănuiesc că pentru cei de la Orange nu este clară nemulțumirea mea, atâta timp cât mai am un an de contract. Deci nu pot scăpa de acest abonament până nu voi achita o taxă de reziliere de câteva sute de lei sau până nu duc la capăt acest contract.
Există o altă soluție, amiabilă, agreată și de orange pentru a renunța la acest abonament Home Net 4G /modem internet, înainte de terminarea contractului?
29 Răspunsuri 29

Miha_Z
#StarMember
Din punctul meu de vedere, cred ca ai putea scapa de acel abonament doar platind taxa de reziliere sau folosindu-l asa cum a mers pana acum. In ambele cazuri clientul este cel care are de suferit, iar Orange de castigat.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Am mai povestit despre faptul că aceste rutere sunt cam praf. Adică se deconectează și te umplu de nervi. Nu știu ce să zic, dar asta trebuie discutat cu cei de la Orange și dacă le demonstrezi problemele respective, cu siguranță se poate renunța fără probleme! Cred că un B 525 ar rezolva problema, dar tu știi mai bine. Ăla nu ți-l vor oferi ei, ci trebuie să-l plătești. Baftă și să ne ții la curent!

delfinas
#StarMember
După cum spui și tu, problema nu ar fi modemul, care funcționează bine in perioada in care nu sunt multi consumatori. Problema e in perioada de vârf, când celula la care ești "arondat" împarte semnalul cu mai mulți utilizatori și, automat, viteza scade. Poate reușește Orange sa mărească, cumva, capacitatea de acoperire și consum inclusiv la ore de vârf. Ai apelat la serviciul clienți? Modemul tău e parolat! Daca nu, este o problemă, se mai pot atașa și niste vecini, care îți "fură" din viteză.

FlorinHiT
Junior entuziast
Nu se pune problema de "furat" internet prin wifi. Routerul e parolat. De fiecare dată nu am văzut alte device-uri conectate în afară de ale mele iar vecinii mei sunt oameni în vârstă care nic imacar nu au telefoane smart. Și așa routerul abia bate dintr-o camera în alta 🙂 Router îl aprind doar într-un singur weekend pe lună. Am apelat de 2 ori serviciul clienți, evident prin chat, deoarece ora de vârf, in perioada asta, începe in jurul orei 20:30 până la ora 00:30. Răspunsul celor de la Orange a fost sub forma "au verificat problema sesizata de mine și au ajuns la concluzia că nu au fost raportate probleme asemănătoare în zonă"... Practic m-a lăsat cu gura căscată, fără cuvinte. După cum am spus mai sus, problema e clară. Nu fac față antenele orange deoarece în cursul zilei merge neașteptat de bine. Nu are nici o treabă echipamentul/routerul. Este actualizat la zi si acum 7-8luni l-am avut în service pe același motiv și l-am primit înapoi pe motiv ca nu se dovedește problema reclamata și că i s a făcut update de soft.

teacher_
#StarMember
Salut! Ai incercat sa îți pui extensie de semnal la router? Eu am doar wireless mobil, dar pot sa îmi pun o antena, nu știu dacă la cele fixe se poate.

delfinas
#StarMember
Da, exact ce ziceam, in perioada de varf antena nu "duce" tot consumul. Orange a verificat daca functioneaza antena, dar nu cred ca poate verifica de la distanta ce se intampla la consumatori, trebuie sa vina pe teren exact in perioada de consuma maxim, ceea ce e cam dificil, mai ales daca e o zona izolata sau mai departe de centrul de care apartine. La telefon ai aceeasi problema?

FlorinHiT
Junior entuziast
I-am pus și antenă externă și degeaba. Cu sau fără antenă tot la fel se manifestă. Și la telefon, fix aceeași problemă. Abia am reușit să comunic prin chat sa le comunic problema, fix în același timp când nu funcționează internetul prin modem.

Anonim
Neaplicabil
In ce localitate folosesti acest router? Vreau sa verific ce capacitate are reteaua in zona ta. Apoi, pentru informatia ta si pentru a verifica mai clar daca acest router iti cauzeaza probleme sau e strict din cauza capacitatii retelei in perioadele aglomerate, te sfatuiesc sa testezi si pe telefoanele mobile conexiunea. Ar fi util sa ne spui si ce model sunt acestea pentru a verifica capabilitate lor radio. In cazul in care problema este strict de capacitate radio, nu iti ramane decat sa astepti vreo solutionare sau sa reziliezi contractul anticipat, dupa caz, cu penalitatile de rigoare, intrucat ai luat routerul cu subventie. Daca se constata ca sunt diferente majore de viteza si timp de raspuns intre telefon si router, poti testa cu alt model de echipament mai potent.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
@simple_dreams, Se vaită foarte mulți de aceste rutere, dar cine mai știe. E clar că e o problemă și cu rețeaua la anumite ore.

FlorinHiT
Junior entuziast
Satul Cărpenișu, comuna Găiseni, județul Giurgiu. Ca idee, dacă vă ajută, aseară în jur de ora 23:10 am rămas fără internet!!! Telefoane : Huawei P smart z si P smart 2019. Bănuiesc că a fost o întrebare generală. Observ din spusele dvs. ca nu ați dat citire la ce am scris mai sus!!! Chiar nu pot să înțeleg și nici să accept că acest router și aceste telefoane au probleme de recepție radio doar la o oră anume și doar în zona din care am sesizat problema!!?!! Nu prea văd logica!!!

delfinas
#StarMember
FlorinHiT, si eu ma refeream la semnalul de la telefonul mobil, nu fix... poate ai scris gresit "telefon fix". 🙂

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Poate fi și congestie de rețea la anumite ore, dacă face doar în anumite momente. Da, am înțeles greșit, pentru că se vaită mulți de acest ruter, lucru pentru care îmi cer scuze! Dacă nici pe telefon nu e, atunci e clar din rețea!

FlorinHiT
Junior entuziast
Delfinas... Ai dreptate. Din grabă și de nervi, am mâncat o virgulă. Reformulez : Și la telefon, fix aceeași problemă. :)

Anonim
Neaplicabil
La Gaiseni este turn Orange cu 3CA, deci trebuie sa iei un router capabil de 4G+ pentru o performanta cat mai buna. Telefoanele ce viteze ating? Ce viteze atingi pe timpul zilei si ce viteze atingi seara?