la 19-04-2024 03:17 PM
Buna ziua! Am o problema cu pingul mult prea ridicat in jocurile online, in special valorant si league of legends. Tin sa precizez ca am pachetul de fibra optica de 2GB. Nu stiu in ce masura afecteaza asta sau daca are sens dar sunt pe fibra fostului Telekom iar aceasta nu a fost schimbata la achizitia Orange a Telekomului.
Inainte ca Orange sa preia serviciul acesta pingul era normal, in jur de 35-40.
In momentul de fata pingul este undeva in jur de 50 pe league of legends iar nu recent a crescut pana aproape de 70 pe valorant, pe cel mai apropiat server. In alte dati trecute, timp de o saptamana sau doua pingul era bun, foarte scazut, in jur de 30-40 pe ambele jocuri si nu era mai mult de 60 pe cel mai indepartat server din Europa iar apoi crestea din nou si nu mai scadea pana cine stie cand. Stie cineva motivul pentru aceasta si daca este vreo rezolvare?
Atasez mai jos doua imagini, una cu pingul ridicat si una cu pingul normal (cat ar trebui sa fie in mod normal)
19-04-2024 03:23 PM - editat 19-04-2024 03:24 PM
Salut,
Ai topicuri asemănătoare aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/ping-ridicat-in-jocuri-online/m-p/142400
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/ping-mult-prea-mare/td-p/116419
Poate te ajuta.
la 19-04-2024 03:35 PM
Salutare!
Din păcate, s-a mai discutat subiectul și nu s-a venit cu nicio soluție. Cel puțin nu a spus nimeni că a reușit să rezolve!
Chiar îmi pare rău!
la 19-04-2024 05:28 PM
Salut! Crezi ca este vreo sansa sa primesc un raspuns concret sau o rezolvare daca apelez la suportul lor tehnic?
la 19-04-2024 06:40 PM
Poti sa-i rogi sa incerce sa-ti routeze traficul printr-un server mai apropiat. Dar mai mult de atat...nu cred ca ai ce face.
la 19-04-2024 07:29 PM
Salut. Poti te rog sa detaliezi putin mai mult raspunsul? Sunt curios si as dori sa stiu cum functioneaza mai exact.
la 19-04-2024 07:35 PM
E doar o varianta care a fost mentionata pe unul dintre topicurile similare. Problema este super cunoscuta. Ia legatura cu un consultant si vezi ce solutii iti ofera. Banuiesc ca e distanta foarte mare intre serverul Orange si serverul jocului. De aici probabil si ping-ul foarte mare. Deci, cum ziceam, ia legatura cu un consultant, explica-le problema si vezi ce solutii iti ofera.
la 19-04-2024 07:54 PM
Mi s-a spus ca nu au niciun control asupra lucrului acesta deci banuiesc ca nu mai este nimic ce as mai putea face decat sa astept.
la 19-04-2024 08:11 PM
Nu au niciun control asupra serverului jocului, da. Dar nu au niciun control asupra serverului propriu?
Ma rog. Inseamna ca am inteles eu gresit. Imi cer scuze.
la 19-04-2024 08:15 PM
Nu știu ce să zic, poți încerca!
la 20-04-2024 10:06 AM
Si eu am ping in medie ~50, si maxim cam ~70, pe toate jocurile, EA FC, CS2, Warzone. Nu am gasit o solutie de lunga durata, dar mai folosesc VPN.
la 20-04-2024 10:58 AM
Salutare!
Nu știu dacă asta ar fi cauza, dar, în perioada următoare ar trebui să se finalizeze unificarea ORO și Oroc (fostul Romtelecom). Din ce înțeleg, ar fi o chestie mai mult de semnături și foarte probabil ca anumite aspecte tehnice să se fi început deja (modificări de noduri, servere de conectare, etc).
la 25-04-2024 01:31 PM
Salutare, am exact aceasi problema. Ce e interesant e ca eu fac comparatia intre vechea conexiune de la fostul Telekom si noul internet 2300 de la Orange. Latenta (raspuns in ms) mult mai mare atunci cand folosesc router-ul nou ZTE vs router-ul vechi un Huawei vechi de mai bine de 4 ani...
Inca mai am OTE-ul vechi (de la fostul telekom), deci pot sa testez in voie...
Asta se observa si la un simplu test pe speedtest.ro, prin ping/tracert spre ea.com sau in game (aproape dublu latenta prin noul internet....). Sunt curios daca ai rezolvat ceva cu cei de la suport...care pare ca vad doar una si buna (download si uploud in parametrii...de restul nu sunt curiosi :(). Nu am echipament care sa duca mai mult de 1000 Mbps (deci nu ma astept sa fie mai mult de 900Mbps), si ambele teste au fost facute prin cablu, de pe aceleasi dispozitive (nu prin wifi).
la 25-04-2024 02:59 PM
Salut! Nu am rezolvat nimic cu cei de la suport. Tot ce mi-au spus e ca de la ei totul e bine si nu e nimic ce s-ar putea face. Banuiesc ca ar putea fi si o problema de routing catre serverele de joc dar nu pot face nimic decat sa astept si sa sper ca o sa se rezolve.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor