anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pana Internet Timisoara

randomize
Junior

Mai are cineva probleme cu netul? Si TV-ul. Totul pare cazut de vreo ora-doua. Routerul resetat, LED-ul Loss of Signal e rosu. 

Screenshot 2025-03-06 000322.pngScreenshot 2025-03-05 234012.png

26 Răspunsuri 26

Astept cu nerabdare sa vad daca pe luni mai vin cu inca o prelungire. Mai putin si avem o saptamana intreaga. 

Ceva update pentru astazi, 10.03.2025? La mine inca nimic, ultimul status e ca au rezolvat ca mai apoi .. sunt avarii pana la ora 21.

Nope. La fel si la mine. 

Dar, am primit emailul asta chiar azi.

Screenshot 2025-03-10 191124.pngScreenshot 2025-03-10 191112.png

 

Sunt in Timisoara, pe servicii Orange - de vineri, 7 martie ..nimic. Suntem in 11 martie. E posibil ca problema sa fie mai grava- in presa am gasit articole care spun ca in Tm se taie cablurile furnizorilor de servicii telecomunicatii care nu si le-au ingropat. 

Nici în complex nu funcționează nimic de 7 zile 😭

DannyGM90
Începător

Salutare , în primul rând trebuie verificat partea de fibra din locuința dumneavoastră poate fi îndoită ar fii una din cauze ca si sfat v aș îndrumă sa contactați relații clienții 300 in rețea Orange secțiunea de deranjamente pentru a solicita schimbarea de router , o zi buna !

Sebacovaci
Vizitator

Buna,de 7 zile nu funcționează internetul+tv in complexul studențesc din Timișoara mai exact strada Barbu Iscovescu nr.4 .Știe cineva când se va remedia problema ? (A fost un tehnician și a verificat, in apartament totul este in regula.problema pare să fie cu traseul de fibra până la bloc)Mulțumesc 

Salut, la fel si la mine, dupa termenele garantate de departamentul tehnic trebuia sa fie rezolvata situatia de sambata, ba chiar garantat pe ieri 11.03.2025 la ora 20-21, este sub orice critica, cu siguranta dat fiind faptul ca este miercuri nu vad o rezolvare a situatiei saptamana aceasta... sincer ma gandesc la rezilierea contractului daca pana azi nu rezolva .. sunt depasiti de situatie si din pacate recurg la termene exagerate de rezolvare ( minciuni), sa mai traga de timp... Rusine Orange!

Si eu mă gândesc serios sa reziliez contractul.Bătaie de joc.

Buna , daca este vorba de traseul fibrei pana la bloc depinde de complexitatea acelei avarii de aceea nu se oferă un timp exact de remediere 

Într-o săptămână cred că puteau sa tragă alta fibra,nu sa cârpească.

randomize
Junior

OK, deci e o saptamana fara net.

Eu zic ca am avut suficienta rabdare. Daca azi nu se solutioneaza, daca nu primesc raspuns de la cineva de la rezilieri (ceea ce am cerut acum 2 zile), ca sa pot sa trec inapoi la Digi cat mai repede, se face reclamatie la Protectia Consumatorului. 

Asa ceva nu se poate tolera. Mai rau, nici acum nu s-a oferit cauza exacta a avariei, desi toti suspecteaza taierea cablurilor. Cum e posibil asa ceva, atata lipsa de respect pentru clienti?

In plus, cei de la Relatii mint de fiecare data (nu e vina lor, probabil ordine de la "superiori") ca "se rezolva maine la 10" si tot asa.

E timpul ca aceste tergiversari sa ia sfarsit iar problema sa fie solutionata cumva. Azi. Sau sesizare ANPC.