anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pana Internet Timisoara

randomize
Junior entuziast

Mai are cineva probleme cu netul? Si TV-ul. Totul pare cazut de vreo ora-doua. Routerul resetat, LED-ul Loss of Signal e rosu. 

Screenshot 2025-03-06 000322.pngScreenshot 2025-03-05 234012.png

47 Răspunsuri 47

randomize
Junior entuziast

Astept cu nerabdare sa vad daca pe luni mai vin cu inca o prelungire. Mai putin si avem o saptamana intreaga. 

Ceva update pentru astazi, 10.03.2025? La mine inca nimic, ultimul status e ca au rezolvat ca mai apoi .. sunt avarii pana la ora 21.

randomize
Junior entuziast

Nope. La fel si la mine. 

Dar, am primit emailul asta chiar azi.

Screenshot 2025-03-10 191124.pngScreenshot 2025-03-10 191112.png

 

Tim16
Junior entuziast

Sunt in Timisoara, pe servicii Orange - de vineri, 7 martie ..nimic. Suntem in 11 martie. E posibil ca problema sa fie mai grava- in presa am gasit articole care spun ca in Tm se taie cablurile furnizorilor de servicii telecomunicatii care nu si le-au ingropat. 

Nici în complex nu funcționează nimic de 7 zile 😭

DannyGM90
Angajat Orange

Salutare , în primul rând trebuie verificat partea de fibra din locuința dumneavoastră poate fi îndoită ar fii una din cauze ca si sfat v aș îndrumă sa contactați relații clienții 300 in rețea Orange secțiunea de deranjamente pentru a solicita schimbarea de router , o zi buna !

Sebacovaci
Junior

Buna,de 7 zile nu funcționează internetul+tv in complexul studențesc din Timișoara mai exact strada Barbu Iscovescu nr.4 .Știe cineva când se va remedia problema ? (A fost un tehnician și a verificat, in apartament totul este in regula.problema pare să fie cu traseul de fibra până la bloc)Mulțumesc 

Salut, la fel si la mine, dupa termenele garantate de departamentul tehnic trebuia sa fie rezolvata situatia de sambata, ba chiar garantat pe ieri 11.03.2025 la ora 20-21, este sub orice critica, cu siguranta dat fiind faptul ca este miercuri nu vad o rezolvare a situatiei saptamana aceasta... sincer ma gandesc la rezilierea contractului daca pana azi nu rezolva .. sunt depasiti de situatie si din pacate recurg la termene exagerate de rezolvare ( minciuni), sa mai traga de timp... Rusine Orange!

Si eu mă gândesc serios sa reziliez contractul.Bătaie de joc.

Buna , daca este vorba de traseul fibrei pana la bloc depinde de complexitatea acelei avarii de aceea nu se oferă un timp exact de remediere 

Într-o săptămână cred că puteau sa tragă alta fibra,nu sa cârpească.

Tim16
Junior entuziast

Buna, sunt din Timisoara, zona Circumvalatiunii I. Ni s-au intrerupt serviciile Orange fibra optica din 7 martie 2025. Deci fix o luna. Nu am putut afla cauza - call center spune ca e o problema pe teren si ca se lucreaza la remediere. 

Ce am reusit sa clarific au fost urmatoarele: 

 - pot rezilia contractul fara taxa penalizatoare (320 lei)  - fiind vina Orange.

- imi pot pastra nr tel fix doar prin portare initiala intr-o alta retea.

 - nu mi se va factura luna fara servicii Orange.

Am reusit sa vb si cu un angajat de pe teren (oprise in fata casei si l-am interpelat, gandindu-ma ca ma ajuta). Raspunsul a fost "Nu aveti semnal in cutie. Nu stim cauza. Va sunam cand remediem". 

Puteti sa ma lamuriti, va rog - Orange are prea multi clienti si vrea sa se scape de o parte? Eu as fi ramas la Orange, daca nu de altceva, din comoditate. Dar NU AM SERVICII!!! Si nimeni din interiorul companiei nu face nici un efort in aceasta privinta. De ce....???

 

@Tim16, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Înțeleg că ea este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic. Putem sa-i rugăm și noi să ne ofere un status pentru remediere. Ne poți oferi, te rog, numărul sesizării pe care ai deschis-o? Sau codul de abonat?

Tim16
Junior entuziast

cod abonat: R3619000303857

Nr sesizare initiala a fost sters din aplicatie de catre Orange. Acum mai figureaza sesizarea din 15 martie - nr 39671 - deranjamente infrastructura. Au fost nenumarate sesizari

In final, am facut cerere de reziliere nr 10875583679 care deocamdata e in stand by, pana la portarea nr tel fix in alta retea (problema de care ma ocup azi). Ar urma ca o colaga a dvs sa ma sune miercuri pt update. Probl maxima este ca nu s-a facut ABSOLUT NIMIC PENTRU REMEDIEREA SITUATIEI!!!

randomize
Junior entuziast

OK, deci e o saptamana fara net.

Eu zic ca am avut suficienta rabdare. Daca azi nu se solutioneaza, daca nu primesc raspuns de la cineva de la rezilieri (ceea ce am cerut acum 2 zile), ca sa pot sa trec inapoi la Digi cat mai repede, se face reclamatie la Protectia Consumatorului. 

Asa ceva nu se poate tolera. Mai rau, nici acum nu s-a oferit cauza exacta a avariei, desi toti suspecteaza taierea cablurilor. Cum e posibil asa ceva, atata lipsa de respect pentru clienti?

In plus, cei de la Relatii mint de fiecare data (nu e vina lor, probabil ordine de la "superiori") ca "se rezolva maine la 10" si tot asa.

E timpul ca aceste tergiversari sa ia sfarsit iar problema sa fie solutionata cumva. Azi. Sau sesizare ANPC.