la 06-03-2025 12:06 AM - editat ultima oară la 06-03-2025 08:58 AM de DanielaH
Mai are cineva probleme cu netul? Si TV-ul. Totul pare cazut de vreo ora-doua. Routerul resetat, LED-ul Loss of Signal e rosu.
la 09-03-2025 03:41 PM
Astept cu nerabdare sa vad daca pe luni mai vin cu inca o prelungire. Mai putin si avem o saptamana intreaga.
la 10-03-2025 07:05 PM
Ceva update pentru astazi, 10.03.2025? La mine inca nimic, ultimul status e ca au rezolvat ca mai apoi .. sunt avarii pana la ora 21.
10-03-2025 07:12 PM - editat 10-03-2025 07:13 PM
Nope. La fel si la mine.
Dar, am primit emailul asta chiar azi.
la 11-03-2025 07:02 AM
Sunt in Timisoara, pe servicii Orange - de vineri, 7 martie ..nimic. Suntem in 11 martie. E posibil ca problema sa fie mai grava- in presa am gasit articole care spun ca in Tm se taie cablurile furnizorilor de servicii telecomunicatii care nu si le-au ingropat.
la 12-03-2025 11:52 AM
Nici în complex nu funcționează nimic de 7 zile 😭
la 11-03-2025 10:18 AM
Salutare , în primul rând trebuie verificat partea de fibra din locuința dumneavoastră poate fi îndoită ar fii una din cauze ca si sfat v aș îndrumă sa contactați relații clienții 300 in rețea Orange secțiunea de deranjamente pentru a solicita schimbarea de router , o zi buna !
12-03-2025 11:31 AM - editat 12-03-2025 11:42 AM
Buna,de 7 zile nu funcționează internetul+tv in complexul studențesc din Timișoara mai exact strada Barbu Iscovescu nr.4 .Știe cineva când se va remedia problema ? (A fost un tehnician și a verificat, in apartament totul este in regula.problema pare să fie cu traseul de fibra până la bloc)Mulțumesc
la 12-03-2025 01:03 PM
Salut, la fel si la mine, dupa termenele garantate de departamentul tehnic trebuia sa fie rezolvata situatia de sambata, ba chiar garantat pe ieri 11.03.2025 la ora 20-21, este sub orice critica, cu siguranta dat fiind faptul ca este miercuri nu vad o rezolvare a situatiei saptamana aceasta... sincer ma gandesc la rezilierea contractului daca pana azi nu rezolva .. sunt depasiti de situatie si din pacate recurg la termene exagerate de rezolvare ( minciuni), sa mai traga de timp... Rusine Orange!
la 12-03-2025 01:54 PM
Si eu mă gândesc serios sa reziliez contractul.Bătaie de joc.
la 12-03-2025 02:16 PM
Buna , daca este vorba de traseul fibrei pana la bloc depinde de complexitatea acelei avarii de aceea nu se oferă un timp exact de remediere
la 12-03-2025 02:19 PM
Într-o săptămână cred că puteau sa tragă alta fibra,nu sa cârpească.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor