la 18-12-2024 09:51 AM
Buna ziua,
Vreau sa semnalez o problema cu conectivitatea la internet aparuta din momentul in care am trecut ONT-ul ZTE F6600R in modul bridge. Astfel, din momentul respectiv, am intreruperi constante ale conectivitatii la internet, cel putin una pe zi. Problema se manifesta astfel: interfata de pe router-ul personal are alocat IP public, link-ul de WAN este UP, dar nu am ping nici in default gateway, nici in internet. Rezolvarea rapida consta in deconectarea / reconectarea cablului de WAN sau repornirea unuia dintre echipamente. Am testat cu 2 modele de router (ASUS si Mikrotik) si diverse setari de DHCP, dar problema persista si se manifesta similar pe ambele echipamente.
Am o sesizare deschisa la Orange pe aceasta speta (235611440), dar nu am fost contactat pana in prezent.
Nu am gasit un topic similar in comunitate, s-a mai lovit cineva de aceasta problema?
Multumesc!
la 08-01-2025 07:57 PM
Nu am nicio rezoluție din partea Orange însă, după mai multe încercări nereușite de rezolvare a problemei, am ajuns la soluție, sper. Astfel, după un reset la default (din buton) al ONT-ului, nu mai am întreruperi de conectivitate (cel puțin în cele 3 zile care au trecut de la reset).
Monitorizez și revin dacă se schimbă ceva, în acest moment conexiunea fiind stabilă.
la 18-12-2024 10:07 AM
Salut!
Îți confirmăm că sesizarea ta este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic. Vei fi contactat după ce vor fi făcute toate verificările necesare.
Te așteptăm să revii să ne spui cum s-a rezolvat.
la 08-01-2025 03:07 PM
Salut,
Eu am pierderi de pachete. Se intrerupe stream sau jocuri online apoi isi revine singur.Mi-au schimbat mufe dar nu e de la semnal . Cred ca e congestionata reteaua...
Fa un traceroute catre google si vezi. La fel ca la tine, ONT in modul bridge, router mikrotik. Doar ca ONT-ul meu e Huawei.
la 08-01-2025 07:57 PM
Nu am nicio rezoluție din partea Orange însă, după mai multe încercări nereușite de rezolvare a problemei, am ajuns la soluție, sper. Astfel, după un reset la default (din buton) al ONT-ului, nu mai am întreruperi de conectivitate (cel puțin în cele 3 zile care au trecut de la reset).
Monitorizez și revin dacă se schimbă ceva, în acest moment conexiunea fiind stabilă.
la 11-01-2025 01:10 PM
Resetul ar trebui sa fie o solutie temporara, nu o solutie. In cazul de fata pare o problema de soft. Problema de soft poate fi cauzata si de Orange, stim cu totii ca operatorii umbla in aparate pt. a bloca si/sau limita anumite functii. Doar 'specialistii' de la Orange au solutia.
la 23-05-2025 01:22 PM
Salut. De o luna am fix aceeasi problema si eu.
S-a rezolvat ceva intre timp?
la 23-05-2025 03:09 PM
Salut!
Nu am mai avut probleme dupa reset. M-a sunat si Orange dupa cateva saptamani sa-mi confirme ca departamentul tehnic a rescris imaginea de firmware, dar problema deja nu se mai manifesta la momentul respectiv.
Daca nu ai facut-o deja, incearca un reset din buton si deschide un tichet la ei. Pana la urma raspund, ideea e sa ai rabdarea necesara...
la 23-05-2025 03:54 PM
Am facut si chestia asta (parca). O sa mai incerc o data. Te referi la butonul de reset, cel mic, nu?
la 23-05-2025 04:10 PM
Da. Ții apăsat pe el până repornește ONT-ul.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor