anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internetul fix prin fibra de la Orange este cu IP static sau dinamic, cu sau fara CGN?

mokuskam
Începător
Internetul fix prin fibra si router de la orange este cu IP static sau dinamic, cu sau fara CGN?
As avea nevoie pentru port forward, trafic mic de date, sa pot dechide anumite porturi pentru functionarea unui server raspberry.
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Serviciile prin fibră de la Orange se activează standard cu IP dinamic, IPv6. Folosim CGN pentru translatia de la IPv6 la IPv4. Daca dorești un IP static, îl poți activa separat, prin apel la Serviciul Clienți, la numarul 300 sau 0374300300. O zi buna!

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

DanStoica
Junior entuziast
Eu am 4 Sonoff,1 Raspberry pi server,1 Nas Synolgy,si un alt server, am facut routerul lor bridge,dupa am pus un router Mikrotik si pot sa spun ca sunt muult mai multumit de netul lor ca de cel al lui Digi.

Neaplicabil
pe vremuri nu te lăsau să-l faci bridge...

DanStoica
Junior entuziast
Pai nustiu cum era inainte,dar dupa ce au plecat baietii care au instalat fibra am vrut sa fac un simplu DMZ catre routerul meu si desi a mers din setari nu functiona propriuzis si atunci am sunat la tehnic si le-am explicat ca nu am ce face cu netul daca nu pot sa dau drumul la porturile care am nevoie si i-am rugat sa il treaca in mod bridge si de atunci totul merge super...

Anonim
Neaplicabil

@bodo85 IPv6 există, doar în mod bridge, însă este convertit tot în IPv4. De fapt în mod bridge asta primesc clienții, IPv6 în IPv4 (ceva de genul). Din câte știu doar Gigi oferă IPv6 pur. Dar de ce vrei IPv6? Nu este așa dezvoltat, plus că este instabil.😏 

Marton1
Începător

Plătesc pentru IP fix lunar o sumă fixă, dar, din păcate, aproximativ o dată la două săptămâni, IP-ul alocat se schimbă.
Degeaba fac reclamație la serviciul clienți, nu sunt în stare să fixeze IP-ul și nici nu au o explicație. Întotdeauna spun: «Când vom identifica cauza problemei, vă vom contacta.»

Am un contract de fibră optică Orange 2300 de 2 luni, care, de când a fost montat, nu a avut niciodată la download o valoare mai mare de 1050 Mbps – testat cu echipamentul propriu.
Echipa de la Orange, care montează fibra și routerul, nu are dispozitive de testare a vitezei, iar degeaba închei un contract pentru un internet cu o viteză maximă la download de 2100 Mbps, nu știi ce montează deoarece, la instalare, nu pot preda sistemul testând viteza contractată.
Interesant este că contractul este Fibră 2300, dar, conform explicațiilor, viteza maximă de download este 2100 Mbps.

Echipamentul de la Orange este fibra optică, un router Internet Box Wi-Fi 6 Pro ZTE de 2.5 Gbps, iar echipamentul intern este TP-Link Omada de 10 Gbps și Access Point EAP670 Wi-Fi 6 AX5400, cu o placă de rețea la calculator de 2.5 Gbps pe calculator.


Este posibil ca următorul pas să fie protecția consumatorilor.