la 17-12-2024 10:12 AM
Buna ziua,
Nu reusesc sa deschid porturi , recunosc ca sunt amator. Dupa mai multe discutii cu cei de la Call Center, zic ei ca, mi s a activat ip fix (2e) si dual stack iar bridge connection e dezactivat. In router la wan am conexiune bridge connection, daca conectez routerul meu merge in orice port. La tip ip am doar ipv6, am vazut la alti ca au ipv4/v6. Totusi ip ul extern este static de forma 128.127.x.y. Se poate port forward ? Nu reusesc deloc sa fac setarile sunt foarte aproape sa inchid internetul si sa merg la concurenta. Acolo reuseam imediat la deschis porturi. Orice sfat e bine venit. O zi buna
la 18-12-2024 11:35 PM
Buna seara. Se pare ca pana la urma au reusit cei de la suport tehnic. Eu aveam ip public 128.127.116.16 dar router meu ramasese "blocat" doar pe ipv6. Orice setari incercam sa fac pentru port nu iesea nimic. In seara asta au activat ipv4/v6 si portul s a deschis automat, se pare ca setarile erau bune. Ip ul e static acum acum de forma 90.93.x.y. Cred ca era o problema de dual stack... Nu stiu exact. Important e ca merge acum si s a rezolat. Multumesc mult petru sfaturi si timp.
la 17-12-2024 10:52 AM
Salut, Cornel! Bun venit în Comunitate!
Vom expune și noi situația ta colegilor noștri de la departamentul tehnic.
la 17-12-2024 11:12 AM
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat și un număr de telefon în mesaj privat? Mulțumim.
la 18-12-2024 10:56 PM
@Cornel85: Ai găsit vreo secțiune "NAT", "Forwarding" sau "DMZ"? Într-o astfel de secțiune poți configura ceea ce dorești. Secțiunea sigur există. Nu am certitudinea dacă este blocată sau poți configura aceste funcții. Cel mai simplu astfel de setări le faci de pe un alt router "customizabil", pe care configurezi sectiunea de "port fwd" cu un echipament conectat la al doilea router. Nu ești sigur de setări? Verifică funcția DMZ: Accesarea echipamentului direct cu adresa de IP din WAN, fără port și configurată din al doilea router.
Dacă revii cu detalii despre impasul din cauza căruia nu poți finaliza configurarea "port fwd " vom găsi soluția. Cu bine.
la 18-12-2024 11:35 PM
Buna seara. Se pare ca pana la urma au reusit cei de la suport tehnic. Eu aveam ip public 128.127.116.16 dar router meu ramasese "blocat" doar pe ipv6. Orice setari incercam sa fac pentru port nu iesea nimic. In seara asta au activat ipv4/v6 si portul s a deschis automat, se pare ca setarile erau bune. Ip ul e static acum acum de forma 90.93.x.y. Cred ca era o problema de dual stack... Nu stiu exact. Important e ca merge acum si s a rezolat. Multumesc mult petru sfaturi si timp.
la 19-12-2024 08:17 AM
Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor