la 15-12-2023 12:07 AM - editat ultima oară la 15-12-2023 08:19 AM de DanielaH
Salutare,
Recent am făcut abonament prin fibra la Orange pt tv si internet de 2300, dar viteza la internet este dezastru, asta, atunci cand este functional. Pe wireless 5G am download 25,6mb si upload 488mb ( 14.12.2023) si de multe ori am patit sa am semnal full wireless si cand dau speed test sau incerc sa ma contectez pe google sa imi spuna ca nu am conexiune la internet. Route-ul este ZTE wifi 6. A fost un tehnician de la orange si a spus ca parametrii sunt ok. Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi ?
Multumesc frumos !
la 19-12-2023 08:17 PM
Problema rezolvata. Am reziliat contractul 🙂
la 11-01-2024 06:51 AM
Am fibra 2300 de la orange, care e mult mai rapid decat digi ar putea ajunge vreodata. Download pe steam 130mb/s constant pe epic depinde de jocuri am constant de la 140, la 215mb/s etc, (nu ajunge la 260, care este echivalentul 2100mbps) dar nici la digi nu exista 2.5gbe decat in 5 zone in tara. Pana digi nu fac 2.5gb valabil peste tot in tara, Orange distruge digi in momentul asta
18-12-2023 05:10 AM - editat 18-12-2023 05:19 AM
Se pare că au distribuit routere și mesh-uri care nu au fost testate.
După ce am stat fără internet 20 de zile, am reușit să testez routerul nou și mesh-urile.
Sunt complet dezamăgit.
Routerul pe 2.4 ghz oferă viteze de dialup. Adică maxim 15mbps, cel mai des 2-3mbps.
Pe 5ghz să zicem că este în standarde, dar mult mai slab și instabil decât routerul zte anterior(cel alb).
Mesh-urile sunt mai mult pe post de luminițe de Crăciun. Unul e conectat stabil, cu led-ul albastru aprins. Al doilea clipește ledul albastru, in ton cu sărbătorile.
Daca se conectează un dispozitiv la mesh-uri, nu este internet. Acum le am scoase din priza, că m-am saturat să îmi pice internetul aiurea.
Rușine Orange, rușine.
Spun că au pus în funcțiune dispozitive netestate pentru că pe abonamentul de 2000 și cu routerul zte alb nu erau problemele astea.
Și spun din nou, rușine Orange.
la 18-12-2023 04:25 PM
Da, asa este, daca te-ai conectat la mesh, adio internet. Astazi a fost inlocuit mesh-ul si am crezut ca am rezolvat problema, dar a durat doar vreo 2 ore :)).am dat un restart si la mesh si momentan nu a mai picat netul , dar viteza prin LAN de la mesh in xbox x e doar de 26mb download ( JALNICA )si 600mb uploud
la 18-12-2023 04:29 PM
In schimb daca conectez xbox-ul prin cablu la router , alta viteza 780mb download
la 18-12-2023 05:48 PM
Oare este vreun update de firmware disponibil? Sunt curios daca ne poate lamuri cineva.
Cei de la tehnic nu știu decât: restart, trimitem echipa, schimbam dispozitivul....
la 04-01-2024 10:51 PM
Salut, ai mai rezolvat ceva cu internetul? Astăzi am făcut și eu abonament nou 2300 și la fel ca la tine, merge execrabil... Modem negru ZTE și meshul alb ZTE.
la 05-01-2024 04:12 AM
Am cerut rezilierea contractului și am trecut la Digi. Am avut destulă răbdare cu Orange.
Am rămas surprins la Digi că între timp au schimbat parametrii și au devenit mai stricti. Plus că atunci când le-am scris un mesaj la ora 20, in maxim o ora m-au sunat de la suport tehnic.
Orange mai are de învățat mult cum să facă customer support.
la 05-01-2024 06:24 PM
Cautasem printre posturi , dar nu gasisem ca cineva sa mai aibe aceeiasi problema ca si mine.
Concret cam aceias problema o am si eu , am tras pachetul cu internet Fibra 2300 si Tv ( ca deh , am zis si eu ca am 2 Gb prin fibra, de parca 500 nu imi era suficient de la alt operator, culmea e ca placa de paza la pc e de 1GB), si de atunci au aparut problemele pe partea de Wi-Fi , practic routerul asta e o catrastrofa are propria gandire si nu stie sa imparta net. Tocmai ce am dat restart acum o ora jumatate la router pentru ca nu aveam internet pe tableta, bineinteles ca dupa restart am primit si net, acum intru in camera si iau telefonul si bineinteles ca nu am net pe telefon .... deci solutia ar fi sa dau din nou un restart , doar ca s-ar putea ca apoi sa vina sotia sa se planga ca a ramas Ea fara net pe telefon. Deci pe partea de Wi-Fi e o **beep** de router , cand iti da 25mb , cand 600mb , bineinteles asta cand functioneaza.
Din pacate am trecut de perioada de proba, asa ca inca mai sper ca poate o rezolva cumva Orange prin vre-un update la router, dar pana acum nu au facut decat sa imi inchida doua solicitari fara nici o rezolvare, nici macar sa trimita vre-o echipa. ( nu ca echipa ar fi stiut sa faca ceva , cei care au montat internetul nici macar nu stiau sa imperecheze mesh-ul cu routerul.
la 05-01-2024 06:28 PM
Sesizare la ANPC și vei putea rezilia fara "justă despăgubire".
Se poate face online și nu durează mai mult de 5 min.
la 18-12-2023 03:54 PM
Salutari,
Eu personal pe WI-FI, telefon, tableta sau laptop (placa retea de 1GB) ating 900 si download si upload. Pe fir, la PC, in ultimul speedtest am avut ~2100 download si upload cam 900. Sunt multumit de serviciile oferite.
la 19-12-2023 10:02 AM
Salutare!
Eu pot spune ca sunt multumit de internetul de la orange si nu spun asta doar sa sa le fac reclama buna, vorbesc de ce am testat si vazut. Pe cablu nu am masurat o viteza mai mare de 950Mb down si mai mare de 620 la up. Pe wi-fi langa modem am prins 1820 la download si 936 la upload cu samsung fold z 5. La mesh nu am o viteza mai mare de 950 dow si 912 up. Explicatia: depinde de echipamentul cu care masori. In cazul meu pe cablu folosesc un laptop care are placa de retea 1gb normal ca nu ai cum sa sara de 1000 in schimb daca l-am conectat pe wi-fi am sarit de 1200mb si 900 la up ( pe acelasi laptop). Am masurat pe wifi pe fast.com am prins uneori 2100mb cu z fold 5. Nu stiu daca masoara bine siteul fast.com. In opinia mea tre vazut daca cu alte echipamenta se obtin alte valori. Daca nu e clar ca vorbim de o problema tehnica
la 19-12-2023 11:41 PM
Perfect de acord cu ce ai spus. Ca sa obtii asa viteze iti trebuie si niste device-uri mai noi si eventual o investitie intr-un router mai performant.
Eu am un router Asus AXE 11000 legat prin 2.5G de router-ul F6605R pus in modul bridge si am vitezele promise (peste 1900 DL/850 UP). Si pe telefon prin Wifi 6E am peste 1600mbps (Pixel 8 Pro).
Am trecut de la Digi 1000 (tot asteptand dupa 2.5/10G promise) si e cu totul alta peformanta (viteza / latente). E bine totusi ca exista concurenta si voi folosi tot timpul cel mai bun serviciu existent.
Pot sa zic si ca nu e totul perfect, au fost niste probleme cu instalarea, cu activarea modului bridge si cu faptu lca operatorii/tehnicienii nu aveau cunostinte despre noile echipamente si abonamente oferite.
Dar au fost totusi prompti si au rezolvat totul in aceeasi zi.
Mai jos cateva teste de viteza:
la 19-12-2023 08:17 PM
Problema rezolvata. Am reziliat contractul 🙂
la 05-01-2024 04:31 PM
Poti sa ne zici cat a costat rezilierea (banui ca aveai perioada minima contractuala)si cum ai facut?
la 05-01-2024 07:22 PM
Daca furnizorul nu îți asigură viteza de internet garantata contractul se reziliază fara penalități.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor