anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum scapam de acest furnizor **beep**

CCChyri
Începător

Salut, am o sezizare la orange fix de 5 zile . Am luat legatura fff greu cu tehnicul, contabilitatea, financiarul si nu ma stiu cu cine... nici un raspuns. ,,O sa vina... o sa va sunam ... nu e vina dvs ... Trebuie sa citeasca E-mail-ul dvs cineva de la alt depatament (clar aia de acolo nu stiu sa citeasca ).

O **beep** de PR.

 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, lucrurile se mișcă destul de greu în ultimii ani și asta nu doar la ei, ci la majoritatea companiilor.

Dacă ai depus o sesizare și ai numărul de înregistrare, te sfătuiesc să aștepți soluționarea sau să le scrii din aplicația My Orange-Altele - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde întrebi  stadiul sesizării tale.

Sper să se rezolve cât mai repede!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai facut o reclamatie la 3 departamente diferite sau cum? Va trebui sa astepti raspunsul departamentului abilitat. Degeaba reclami o avarie tehnica la contabilitate... Chiar nu au ce sa faca si au alte reclamatii de rezolvat. Contabilitatea o va redirectiona catre tehnic si vei sta si acolo la asteptare (coada noua).

DanielaH
Moderator

@CCChyri, bun venit în Comunitate!

Ai cumva un număr de sesizare? Putem întreba și noi colegii care este statusul, dacă situația mai este de actualitate.