anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum aflu Codul meu de Client?

Corrnel
Junior
Cel mai probabil am fost deconectat pentru ca am intarziat cu plata facturii.
Problema e ca , online nu gasesc nicio factura, prin posta nu am primit nicio factura. In contul online am incercat sa imi platesc factura dar intai trebuie sa adaug serviciul respectiv si imi cere cod client. De unde sa il iau? Precizez din nou ca nu am nicio factura care sa imi ofere cod client.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 1 Cronos, factura și plăți, apoi subramura 3 Cod abonat (daca apare si mesaj cu reamintire factura apesi 1 Continua inainte de subramura 3)

 

  • Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde dupa selectare limba, trebuie să alegi ramurile 1 Informatii - 2 Cronos, facturi si reincarcari PrePay - 2 Facturi si cod abonat - 5 Cod abonat. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o

 

Pentru servicii fixe (internet / TV) - de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii 

 

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-aflu-care-este-codul-meu-de-abonat-7728

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

teacher_
#StarMember
Intri in contul my Orange și găsești acolo toate facturile. Atașez screen shot-uri

Corrnel
Junior
Exact ce am zis in postare, ca nu am nicio factura! Stiu sa folosesc un cont online, daca era sa fie acolo factura nu mai ajungeam sa intreb aici. Serviciul de internet fix a fost activat luna trecuta, in caz ca ajuta cu ceva

teacher_
#StarMember
Poți afla codul de client așa: Fie prin apel gratuit la *100# -Self Service, ramura Cronos, factura și plăți Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde, după selectarea limbii de comunicare, trebuie să alegi ramura Cronos, facturi, plăți și reîncărcare PrePay. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o Sau de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii

Corrnel
Junior
Nu am nicio factura. Se vede si in screenshoturi. Am sunat la 300, nu zice nimic de ramura Cronos...

teacher_
#StarMember
In al doilea screen shot, unde e ecranul negru, ai o săgeată mica pe care trebuie sa o apeși. Îți încercuiesc încă odată pe screen shot. Unde e cercul portocaliu, acolo trebuie să apeși.

teacher_
#StarMember
Stai putin, screen shot-ul tau este pe un număr prepay, nu de abonament, vad că ai phone credit acolo. Trebuie sa adaugi numărul de abonament in aplicația my Orange, sau daca e adăugat, să îl selectezi pe el ca număr utilizat, și apoi o să vezi facturile..!

Corrnel
Junior
Asta e si nelamurirea mea.... De ce nu apare abonamentul in MyOrange. Pe contractul incheiat , l-am rasfoit de 999 ori si nu am gasit niciun cod client. Am sa sun maine la serviciul clienti

teacher_
#StarMember
Ai cumva doua numere, unul de prepay și unul de abonament? Daca da, trebuie sa adaugi și numărul de abonament in aplicația my Orange! Tu trebuie sa îl adaugi!

Corrnel
Junior
Nu. Am un singur numar

teacher_
#StarMember
Cel mai simplu pentru tine, pe viitor, și chiar și acum, instalează aplicația Orange Money, trebuie sa urmezi niste pași destul de simpli și poți să faci plata abonamentului tau doar in baza numărului tau de telefon. Nu te costa nimic și ai și anumit bonusuri constând în bani înapoi... Eu îți urez succes. Incearca și apelul la *100*2#, ar trebui sa te ajute sa vezi codul client daca apelezi de pe numărul de abonament.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 1 Cronos, factura și plăți, apoi subramura 3 Cod abonat (daca apare si mesaj cu reamintire factura apesi 1 Continua inainte de subramura 3)

 

  • Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde dupa selectare limba, trebuie să alegi ramurile 1 Informatii - 2 Cronos, facturi si reincarcari PrePay - 2 Facturi si cod abonat - 5 Cod abonat. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o

 

Pentru servicii fixe (internet / TV) - de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii 

 

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-aflu-care-este-codul-meu-de-abonat-7728

DanielaH
Moderator
@Corrnel, bun venit în Comunitate! Este vorba despre o factură pentru servicii fixe?

Jay
Campion certificat
@Cornel, nu ai primit prin sms datele facturii?.. Eu primesc si pe mail si prin sms datele complete.. Dată emitere, suma, cod client.. etc Din ce data este contractul, ca poate nu asta este problema.. de unde stii ca exista deja factura? Prin luna trecuta te referi la martie sau februarie?...

Ascary
Campion certificat
Cornel suna la numarul 300 si dupa ce dovedesti ca esti chiar tu titularul abonamentului si ca nu vrei sa-i tragi o pacaleala cuiva de 1 aprilie, iti vor da codul de abonat.