Internet fix
Descoperă ofertele de Internet prin fibră, aria de acoperire și detalii despre echipamente și instalare
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! ONT Orange HG8247U în mod bridge limitat la 300 MB/s?

Buna ziua,Am facut un upgrade de viteza de la 300 MB/s la 1000 MB/s. ONT-ul HG8247U este în mod bridge, deoarece folosesc un router Cisco Small Business RV340 cu securizare sporita pe partea de VPN, Firewall, Antivirus După cateva resetari de ONT (as...

Ovidiu_19 de către Începător
  • 2867 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Lipsă internet de 3 săptămâni

Bună ziua, am primit mesaj ca se remediază situația în 72 de ore lipsa internetul, de atunci au trecut 3 săptămâni, factura însă este calculata ca și cum as fi avut internet, foarte dezamăgită de Orange...  

Annamaria13 de către Începător
  • 1406 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Încheiere abonament internet fix 4G

Bună seara. Mi am făcut un abonament la internet fix 4G. Vreau sa închei abonamentul (pe data de 09.11.2022 am primit router-ul), internetul este foarte lent, am atins viteze maxime de 4mb/s, router-ul prinde 4G și are semnal full. Se poate încheie a...

Dorian21Dorian de către Începător
  • 2845 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Internet - teste de viteza

Salut! De ce in primele 2 zile de contract la testele de viteza îmi ieșea o medie de 800mb download și la o săptămână abia adun o medie de 30mb?

PorcXxX de către Începător
  • 1325 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Port forward si mod bridge pe HG8247W5

Am nevoie de port forward pe HG8247W5 (fibra optica + cablu TV si IP fix). Orange mi-au spus ca nu merge si mi l-au pus in mod bridge, dupa care nu mai vor sa imi ofere niciun fel de asistenta (o politica de cacao fata de clientul care iti plateste s...

grannysmith de către Junior
  • 10171 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Intarziere returnare echipament

Buna ziua, am reziliat de curand serviciul SmartWifi, si din cauza ca am fost plecat din tara o perioada, n-am reusit sa returnez modemul in 4-5 zile din momentul desfiintarii, intretimp mi s-a adaugat la factura ca 'echipament recuperat' ,eu doresc ...

Andreea2293 de către Începător
  • 2683 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri