anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SMS: „Plata in valoare de 3.99 euro prin GamesEmpire a fost efectuata cu succes...”

Elena72
Junior

Am cost suplimentar la factura Orange pentru ceva la care nu m-am abonat. Am primit SMS cu mesajul: „Plata in valoare de 3.99 euro prin GamesEmpire a fost efectuata cu succes. Iti multumim.” În detalii convorbiri apare „Colectare in numele tertilor” pentru durata apel 00:00. 

Operatorul Orange a zis ca nu ma poate ajuta. Mi-a dat totuși niște informații:

Regret, v-as fi ajutat cu mare drag, dar doar clientul se poate dezabona de pe numarul de telefon cu care s-a abonat de la un astfel de serviciu la datele de contact oferite de catre acel furnizor de servicii cu suprataxa, respectiv la 0318262751 si support.ro@silverlines.info

Pentru dezabonare GamesEmpire puteti lua legatura cu furnizorul NTH Mobile la datele de contact: dcw.ro@silverlines.info; +40 318262751

https://www.ancom.ro/legislatie_5218”

Am sunat, am urmat pașii și mi s-a spus că voi fi dezabonată în 24 ore. Oricum voi apela și la ANPC.

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Cunoscător

Buna,

Pentru a evita astfel de situații, îți recomand folosirea unui browser care include un adblocker (sau o aplicație ce permite blocarea reclamelor) și setarea din setările telefonului a permisiunilor de acces ale aplicației de mesagerie la SMS-uri.premium astfel încât să fie cerută confirmarea înainte de trimiterea acestora.

Din ce văd, Orange oferă o listă cu numerele de contact ale partenerilor (terți) ce oferă servicii cu suprataxă.

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2024-09/Lista-numere-scurte-publica-pe-site-ul-Or...

Important este să știi și modul în care s-a produs abonarea pentru a putea preîntâmpina astfel de situații.

Personal am observat 3 moduri de abonare prin accesarea reclamelor:

1. Prin accesarea unei reclame urmată de o dublă confirmare a abonării (fără să introduci niciun număr de telefon). Abonarea producându-se când sunt folosite datele mobile pentru acces internet.

2. Prin introducerea numărului pe site-ul respectiv și primirea unui SMS cu un cod.de confirmare (ce este introdus pentru a finaliza abonarea).

3. Prin apăsarea reclamei (buton abonare) se creează automat un SMS în aplicația de mesagerie a telefonului ce urmează a fi trimis (de aceea am sugerat restricționarea la SMS premium a aplicației de mesagerie).

Având în vedere că ați intrat în legătură cu furnizorul de servicii cu suprataxa, ar fi trebuit să intrați în legătură cu un operator uman și să cereți restituirea sumei daca abonarea sa produs în mod fraudulos.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Cunoscător

Buna,

Pentru a evita astfel de situații, îți recomand folosirea unui browser care include un adblocker (sau o aplicație ce permite blocarea reclamelor) și setarea din setările telefonului a permisiunilor de acces ale aplicației de mesagerie la SMS-uri.premium astfel încât să fie cerută confirmarea înainte de trimiterea acestora.

Din ce văd, Orange oferă o listă cu numerele de contact ale partenerilor (terți) ce oferă servicii cu suprataxă.

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2024-09/Lista-numere-scurte-publica-pe-site-ul-Or...

Important este să știi și modul în care s-a produs abonarea pentru a putea preîntâmpina astfel de situații.

Personal am observat 3 moduri de abonare prin accesarea reclamelor:

1. Prin accesarea unei reclame urmată de o dublă confirmare a abonării (fără să introduci niciun număr de telefon). Abonarea producându-se când sunt folosite datele mobile pentru acces internet.

2. Prin introducerea numărului pe site-ul respectiv și primirea unui SMS cu un cod.de confirmare (ce este introdus pentru a finaliza abonarea).

3. Prin apăsarea reclamei (buton abonare) se creează automat un SMS în aplicația de mesagerie a telefonului ce urmează a fi trimis (de aceea am sugerat restricționarea la SMS premium a aplicației de mesagerie).

Având în vedere că ați intrat în legătură cu furnizorul de servicii cu suprataxa, ar fi trebuit să intrați în legătură cu un operator uman și să cereți restituirea sumei daca abonarea sa produs în mod fraudulos.

Elena72
Junior

Nu am primit niciun SMS prin care să fiu informată că m-am abonat.
Bănuiesc că m-am abonat din greșeală când am instalat o aplicație pentru numărarea pașilor. S-a  deschis o fereastră în care era un buton cu Deschide, Crezând că s-a instalat aplicația am dat să deschid și am introdus și numărul de telefon pentru a merge mai departe. Nu m-a dus pe aplicația instalată de mine și am închis imediat. Nici nu știu pe ce am intrat. Posibil să mă fi abonat. Poate daca eram mai atentă să văd pe ce am intrat, aș fi știut sa mă întorc să mă dezabonez. Fără nicio solicitare de acord sau anunț că m-am abonat am primit SMS-ul cu plata de 3,99 euro, pe 17 februarie 2025. Aseară am mai primit un mesaj. Deja am cost suplimentar de 7,98 euro. Sper să fi reușit să mă dezabonez la numărul de telefon 0318262751. 

Se pare că te-ai abonat la un serviciu cu taxare săptămânală.

În mod normal, dacă te-ai dezabonat contactând numărul furnizorului sva, nu ar trebui să fie probleme.

Mare atenție la accesarea acestor site-uri/reclame, pot duce la costuri considerabile.

Elena72
Junior

Da, așa cred și eu. De asta am intrat în panică. Primul mesaj m-a necăjit și mi-am zis că asta e, dacă nu am fost atentă. Dar când a apărut al doilea mesaj am înțeles că e cu bătaie lungă și am început să caut soluții de rezolvare. Mi se pare abuziv acest fel de a scoate niște bani. Îl consider fraudulos. Nu am mai pățit niciodată și sper să nu mi se mai întâmple. Clar, că o să fiu mult mai atentă.

Mulțumesc pentru răspuns!