la 15-05-2025 11:09 PM
"Plata in valoare de 9.90 euro prin Vemoplay2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim." Plata e automata. Si recurenta. E a doua luna cand mi se iau banii fara sa am habar pe ce. Nu joc, nu folosesc nimic de genul asta. Nu am subscriptii in Google Play, am verificat. Nici in Orange Play.
Sunt de parere ca Orange ar trebui sa introduca un sistem de filtrare sau o optiune de dezabonare.
Va rog, solutii, daca v-ati confruntat cu asa ceva.
16-05-2025 08:18 AM - editat 07-08-2025 08:27 AM
Salut!
Serviciul Vemoplay aparține partenerului NTH Mobile S.R.L. Dezabonarea se poate face prin trimiterea solicitării la adresa info.ro@ccsupport.biz sau prin apel la +40 318262751.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 16-05-2025 05:27 AM
Salutare!
Din păcate, nici eu nu găsesc nimic legat de acest joc. Scrie-le dacă poți din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi ceri transfer operator sau prin Chat Djingo și ceri transfer operator.
Sper să reușești!
Baftă!
la 22-10-2025 10:57 AM
0318262751
Suna la numărul acesta sunt 3 pași simpli
16-05-2025 08:18 AM - editat 07-08-2025 08:27 AM
Salut!
Serviciul Vemoplay aparține partenerului NTH Mobile S.R.L. Dezabonarea se poate face prin trimiterea solicitării la adresa info.ro@ccsupport.biz sau prin apel la +40 318262751.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 17-05-2025 09:46 AM
M-am dezabonat sunand la numarul 40 318262751, unde un robot indica pasii necesari. Ulterior, am scris si un email. Am primit confirmari ca m-am dezabonat, atat prin sms cat si prin email. Sa vedem cum va arata factura viitoare 🙂 Le-am solicitat si returnarea banilor. Multumesc mult pentru ajutor!
la 03-06-2025 08:56 PM
Nu vei reuși. Așa am făcut, dezabonandu-ma direct la reprezentanța Orange din localitatea mea, însă am fost bun de plată, costurile suplimentare erau trecute in factura. În seara asta am pățit la fel. Încercând să instalez un PDF, am apăsat greșit pe abonamentului la Vemoplay și direct am accesat costuri suplimentare, cu toate că imediat m-am dezabonat.
la 04-06-2025 06:46 AM
Am reusit. Procedând cum am descris mai sus - solutia DanielaH. Factura curenta include și rambursarea celor 2 luni de vemoplay.
la 16-09-2025 09:02 PM
Buna seara. Ce le-ați scris în email si ce răspuns ați primit la mail-ul trimis, ați reușit să vă recuperați banii?
la 17-09-2025 09:16 PM
Nu mi-au răspuns la email. La telefon o doamnă mi-a închis telef în nas.
la 03-06-2025 09:04 PM
Oricum costurile tale suplimentare au fost trecute în factura. Să ne spui dacă ai rezolvat s-au nu.
la 03-09-2025 02:56 PM
La ce adresa de email trebuie sa scriu sa-mi restituie suma de bani pe care mi-au facturat fraudulos.
la 17-09-2025 09:45 PM
O să sesizez OPC ul daca nu mi se returnează banii luați abuziv
la 15-10-2025 07:43 PM
Buna!
Ai primit banii inapoi?!
la 03-09-2025 02:37 PM
stii cumva adresa de email pt a recupera banii care au fost facturati fraudulos
la 03-09-2025 02:42 PM
Poți lua legătura cu colegii de la Serviciul Clienți (https://www.orange.ro/contact/)
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor