anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

dezabonare vemoplay2

user_18260656
Junior

"Plata in valoare de 9.90 euro prin Vemoplay2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim." Plata e automata. Si recurenta. E a doua luna cand mi se iau banii fara sa am habar pe ce. Nu joc, nu folosesc nimic de genul asta. Nu am subscriptii in Google Play, am verificat. Nici in Orange Play.

Sunt de parere ca Orange ar trebui sa introduca un sistem de filtrare sau o optiune de dezabonare.

Va rog, solutii, daca v-ati confruntat cu asa ceva.

 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Serviciul Vemoplay aparține partenerului NTH Mobile S.R.L. Dezabonarea se poate face prin trimiterea solicitării  la adresa info.ro@ccsupport.biz sau prin apel la 40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Din păcate, nici eu nu găsesc nimic legat de acest joc. Scrie-le dacă poți din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi ceri transfer operator sau prin Chat Djingo  și ceri transfer operator.

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut!

Serviciul Vemoplay aparține partenerului NTH Mobile S.R.L. Dezabonarea se poate face prin trimiterea solicitării  la adresa info.ro@ccsupport.biz sau prin apel la 40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

M-am dezabonat sunand la numarul 40 318262751, unde un robot indica pasii necesari. Ulterior, am scris si un email. Am primit confirmari ca m-am dezabonat, atat prin sms cat si prin email. Sa vedem cum va arata factura viitoare 🙂 Le-am solicitat si returnarea banilor. Multumesc mult pentru ajutor! 

Nu vei reuși. Așa am făcut, dezabonandu-ma direct la reprezentanța Orange din localitatea mea, însă am fost bun de plată, costurile suplimentare  erau trecute in factura. În seara asta am pățit la fel. Încercând să instalez un PDF, am apăsat greșit pe abonamentului la Vemoplay și direct am accesat costuri suplimentare, cu toate că imediat m-am dezabonat.

Am  reusit. Procedând cum am descris mai sus - solutia DanielaH. Factura curenta include  și rambursarea celor 2 luni de vemoplay.

Oricum costurile tale suplimentare au fost trecute în factura.  Să ne spui dacă ai rezolvat s-au nu.

MihaiC99
Specialist

Salutare!

Ai detalii in linkul de mai jos cu referire la serviciul la care te-ai abonat:

https://premium.vemoplay.com/VpRo01/ 

Claudiu19but
Junior

Bună seara. Am o problema, în seara aceasta am făcut din greșeală, costuri suplimentare, încercând să instalez o aplicație de PDF. Fiind distras de atâtea lucruri care îmi apăreau la instalarea PDF-ului, am apăsat din greșeală pe '"abonarea " la Vemoplay., la ms 3800. Am reușit să mă dezinstalez, dar am constatat cu stupoare, cu toate că nu am beneficiat de servicii, că sm făcut costuri suplimentare de 9,9 euro. Cum se poate? Anterior, în ultimele 3 luni am mai plătit în fiecare lună de costurile suplimentare de 9,9 euro, pentru că m-am abonat din greșeală, la Vemoplay. Pe această cale, rog insistent să remediați această problemă și să anulați aceste costuri suplimentare. În caz contrar, voi renunța la abonamentul și chiar la serviciile dvs., îndreptându-ma la concurență, cu riscul de a nu achita costurile suplimentare ce vor fi trecute de dvs. pe factura ce mi se va elibera. Consider că există o complicitate în firma dvs. și acest site fantomă si iau în calcul și depunerea la o plângere, pentru început, la ANPC.