la 16-02-2024 03:15 PM - editat ultima oară la 19-02-2024 08:59 AM de DanielaH
Buna ziua!
Am platit toata factura TV prin aplicatia My Orange.
Pe site scrie ca daca platesti intreaga suma prin My Orange App , suspendarea se ridica automat.
am facut plata ieri seara si pana acum nu am acces deloc la TV .
am incercat cu djingo si prin telefon sa iau legatura cu cineva, fara succes. Ma poate ajuta cineva?
Multumesc
16-02-2024 03:25 PM - editat 16-02-2024 03:26 PM
la 16-02-2024 04:13 PM
Salutare!
Foarte ciudat, pentru că în momentul în care faci plata din My Orange, aproape instantaneu se realizează ștergerea datoriei și implicit tot ce decurge de aici.
Intră in legătură cu ei din aplicație , Altele ( dreapta jos, cele 3 puncte)- Contact și feedback-Scrie-ne ( Transfer operator).
Sper să rezolvi repede!
Baftă!
la 19-02-2024 09:00 AM
@gheorghe0000, s-au reconectat serviciile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor