anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar

Maria63
Începător

Factura de luna asta mi-a crescut destul de mult si am gasit un cost suplimentar de 6.72€. Vreau sa stiu de unde a aparut acesta si cum il pot dezactiva!

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Posibil să fi accesat ceva pe bani, chiar nu se observă în imaginea postată de unde provine exact.

Te sfătuiesc să încerci să iei legătura cu un consultant din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie-ne ( transfer operator), unde întrebi ce și cum. Noi aici, suntem în mare parte tot clienți, care nu avem acces la contul tău și nu vedem toate detaliile.

Dacă nu te descurci, depui o sesizare din secțiunea ( Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Daca nu ați trimis nici un SMS cu suprataxa (gen bilete, taxa parcare etc) atunci contactați un operator Orange pentru a cere detalii suplimentare.

Metode de contact serviciu de relații cu clienții:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Eu personal nu plătesc servicii către terți prin intermediul facturii Orange există aplicații dedicate mult mai avantajoase.

arsradu
#StarMember

Salut,

Pare o eroare pe factura. Deci…nu e nimic de dezactivat. Trebuie doar vazut de unde e si eventual emisa o noua factura cu minus, pentru compensare.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare! 

În detalierea anexa la factură ce scrie? Ne este imposibil sa ne dam cu părerea la ce se face referire.  Ai cumva vreo reîncărcare sau o plata de 8E?

FLo1
#StarMember

@Maria63: Bun venit în Comunitate. Ai efectuat recent vreo achiziție  (de 8 euro inclusiv TVA) cu plata pe factura Orange? În principiu ai achitat posibile servicii cu telefonul și cu includere pe factura Orange. Sau ai trimis vreun SMS la un număr cu suprataxă? Valoarea e prea mare pentru a fi greșeală.

DanielaH
Moderator

Maria, uite aici un topic care te poate ajuta. Să ne spui, te rog, dacă s-a clarificat situația cu costul suplimentar.