anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De 2 luni nu mai apar facturile in contul my orange

kpeter06
Explorator

De 2 luni nu mai apar facturile in contul my orange?

De unde pot sa le descarc acuma?

orange.jpg

9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember

@kpeter06: Bun venit în Comunitate. Dacă ești utilizator prepay atunci facturile nu pot fi vizualizate în aplicație de vreo câteva luni. Regăsești un caz similar aici. La abonamente nu sunt astfel de probleme.

"de vreo câteva luni"

Asta e cel mai profesional raspuns pe care l-am primit vreodata. Bravo Orange.

Sunt unele probleme care se vor remedia privind acest aspect. Ai detalii aici. Totuși, ai confirmarea inclusiv pe email, la ce mai e nevoie de factură? În Comunitate suntem preponderent utilizatori / clienți așa ca tine, deci pe moment cam aceasta este situația.

arsradu
#StarMember

Salut,

Comunitatea este formata majoritar (peste 90%) din clienti Orange, nu staff Orange. Foarte multi nou-veniti tind sa creada ca aici sunt doar angajati Orange. Din pacate lucruruile nu stau deloc asa. E un forum, daca vrei. Nu help-line.

Deci cu toate ca incercam sa ne ajutam unul pe altul, e bine sa fii constient de unele limitari. 

Cu toate astea, in calitate de client Orange Prepay, iti pot confirma faptul ca situatia este deja cunoscuta de catre Orange (e valabil pentru toti utilizatorii prepay) si se lucreaza la remedierea ei.

E neplacut intr-adevar. Dar sa speram ca se rezolva in curand.

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salut @kpeter06

Bun venit in comunitate! Aici suntem clienți Orange si nu angajați, daca dorești un altfel de răspuns iți sugerez sa trimit un mesaj din secțiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/

Multumesc pt clarificare.

Cu drag! Te așteptam sa dezbatem si alte subiecte in comunitate.

teacher_
#StarMember

Salut! 

@kpeter06 am verificat și aplicația și pagina web de pe telefon, pot confirma că eu pot să îmi văd facturile. 

Dacă ești pe prepay (așa cum preciza un alt membru) poți să le vezi doar daca ai selectat asta atunci când ai făcut reîncărcarea, adică datele să apară pe persoana fizica/juridică si sa adaugi datele personale sau ale firmei. Eu îți atașez screen shot din aplicația My Orange (nu de pe pagina web) cu o simulare a unei reîncărcări de 5 euro. 

Repet, eu atât în istoric cât și pe mail toate facturile rezultate...

Screenshot_20240213_070607.jpg

DanielaH
Moderator

Salut!

Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.