la 06-02-2023 08:03 PM - editat ultima oară la 08-02-2023 10:58 AM de DanielaH
A mai patit cineva ca avansul cerut si platit cu cardul la achizitia unui telefon in rate pe factura, la fidelizare, sa nu fie inregistrat ca platit, in sectiunea de rate din contul online?
Comanda facuta in 3 Feb. Achitat avans cerut de magazinul online cu cardul. Produsul a ajuns azi pe curier, ratele au aparut in contul online, dar si avansul apare acolo ca Rata numarul 0, ca fiind neplatit!
Am vorbit cu cineva la suport clienti, m-a pus sa trimit dovada platii pe mail, ca nu apare inregistrata plata, toata povestea. Atata timp cat banii au fost retrasi din cont, comanda confirmata si livrata, de unde si pana unde sa nu fie plata inregistrata? Da chiar nu merge nimic cum trebuie in tot sistemul informatic al Orange? Daca era vorba de inregistrarea unei comenzi, aia era, faceam din nou, dar e vorba de o gramada de bani platiti ca si avans.
la 06-02-2023 08:32 PM
Avansul este avans, ratele sunt rate. Plata fiind făcută vineri, banii se vad azi sau mâine. La absolut toate plățile cu cardul, data la care vedeam banii plecati erau la minim doua zile distanță de ziua plății efective. Problema este la banca, nu la Orange.
Trimite la adresa de mail extras după banii blocați și se rezolvă.
06-02-2023 08:54 PM - editat 06-02-2023 08:55 PM
Nu trebuie platit un nou avans, doar trimisa dovada ca acea plata s-a efectuat cu succes. Asta se poate face in mod normal direct din aplicatia bancii, la platile online.
De obicei tranzactia e in asteptare. Poti trimite si un screenshot pana la urma, din interfata bancii.
la 08-02-2023 09:10 AM
@RstdWoo, s-a rezolvat situația cu avansul?
la 08-02-2023 10:56 AM
Salut, da
la 08-02-2023 10:59 AM
Super! Ne bucurăm și îți mulțumim pentru confirmare.
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca ca soluție pe cel mai bun.
08-11-2024 03:58 AM - editat 08-11-2024 04:04 AM
Acelasi lucru mi s-a intamplat mie. Am trimis la magazin ca raspuns la confirmarea comenzii poza de pe chitanta. Mi s-a raspuns ca se bucura ca am platit la curier si ca momentan este o eroare de sistem si ca se va remedia. Apoi am vorbit pe chat de doua ori le-am sesizat ca s-a platit si nu s-a rezolvat. Azi s-a emis factura si in cuprinsul ei nu apare avansul ca neplatit ceea ce este bine, dar in cont daca vreau sa fac plata mi se spune ca am o suma mare care cuprinde si avansul. Avansul este platit. Daca incerc sa trimti email si atasez chitanta scanata da erosre si imi spune sa revin mai tarziu.
Daca deschid o noua postare o sa se spuna ca mai sunt postari pe subiectul asta. Nici nu mai stiu ce si la cine sa trimit dovada platii ca sa imi stearga avansul ca neplatit si sa achit normal factura asa cum a si fost emisa cu servicii si rata. Daca achit avansul asa cum vrea Orange acum ins4amna ca deja platest toata valoarea telefonului mai rmanand doar 200 lei aproximativ si deci ratele la ce le-am mai facut. Cum ai rezolvat pana la urma adica unde ai trimis dovada platii ca sa iti fie luata in seama?
la 08-11-2024 08:18 AM
Salut!
Situația ta este una conoscută de către colegii noștri care lucrează la remedierea ei. Poți trimite dovada de plată din My Orange sau din secțiunea de contact de pe site (https://www.orange.ro/contact/).
Mulțumim pentru înțelegere.
08-11-2024 10:37 AM - editat 08-11-2024 10:38 AM
Nu exista de atata timp sa nu se rezolve o treaba normala. Si la contact nu merge ca da eroare. O sa incerc , dar atata stres pentru nimic. In loc de 330 lei la plata online au bagat si avansul astfel incat am 1742,06 lei. Nu este normal. Apoi chiar magazinul are chitanta si au raspuns. Nu trebuia sa urcate in cont fisiere cu neplatit daca este platit. Normal ca se fac confuzii. Multumesc pentru raspuns, asta nu ne consoleaza si nu ne fereste de stres in plus care nu isi are rostul! Deja este un laitmotiv cu eroarile tehnice!
08-11-2024 06:28 PM - editat 08-11-2024 06:30 PM
Asta obtin orice as face! Eroare va rugam sa incercati mai tarziu! Avem eroare in cont la avans ca practic dubleaza avansul si eroare la contact sa trimitem fisierele ca dovada a platii. Mai mult de atat ce pot sa fac! O singura data am avut toate campurile trebuie completate. Nici nu stiu ce sa mai fac! Erau chiar toate completate!
la 08-11-2024 06:41 PM
Poți încerca prin chat prin transfer operator și poți trimite documentele.
Ai incercat să trimiți un singur format jpeg de exemplu sa vezi daca primești aceeași eroare.
la 08-11-2024 07:53 PM
Am incercat prin Edge Browser am trimis separat! Deci separat tiichete de sesizare separata! Un fisier un tichet! Magazinul a avut din timp si puteau transmite ca ei au multumit pentru plata, apoi nu puteam sa ridic telefonul daca nu-l plateam!! De prea multi ani persista erorile astea! Trebuie sa fii expert sa pui la gasit solutii toata familia! La plata online persista avansul! Sa nu uit alege deparatamentul am ales abobamente si servicii, facturare apoi ca nu stii ce sa alegi! Sper sa se rezolve! Revin!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor