anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Spatiu gol in detalii convorbiri factura Orange

user_18542600
Începător

1000036459.png

 Stie cineva ce înseamnă spațiul ăla gol in loc de număr sau mesaj ceva? mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @user_18542600

Înseamnă ca ai o eroare pe cont sau e o eroare de afișare. Verifica si de pe laptop/calculator daca se afișează la fel sau nu: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

RafaHelper
#StarMember

Salut @user_18542600

Înseamnă ca ai o eroare pe cont sau e o eroare de afișare. Verifica si de pe laptop/calculator daca se afișează la fel sau nu: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poate fi o eroare sau vezi dacă nu cumva este vorba despre un număr pe care l-ai apelat anterior și este trecut mai sus în listă și vine ca o repetiție.

Baftă!

FLo1
#StarMember

În general astfel de câmpuri apar atunci când s-a impus o corecție a situației contului tău apărută ca urmare a unor recalculări atât ca servicii de voce, cât și ca date mobile. Important este ca la final să observi că există corelare între costul înregistrat și valoarea afișată (Cronos vs Detaliere). E bine că s-a corectat.

1000007471.jpg

 Ca exemplu, am avut și eu ceva similar, dar s-a corectat. Deci atât timp cât costul detaliat și cel total afișat de cronos corespunde, totul e ok.

MihaiC99
Explorator

1000002206.jpg

1000002197.jpg

La mine costul e pe minus sper că se calculează în euro.🙂

Daca vom verifica in detalii factura vom vedea că aceste date nu apar (in cazul abonamentelor).

Sunt niste corecții însă pot avea legătură și cu extraoptiunile avute.

DanielaH
Moderator

@user_18542600, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon, te rog? (în mesaj privat)

sapte
Junior entuziast

Ai fost pe icognito :)) /s

DanielaH
Moderator

@user_18542600, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că s-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii care pot fi de ajutor și altor utilizatori.