la 05-11-2024 03:52 PM - editat ultima oară la 05-11-2024 03:55 PM de DanielaH
Stie cineva ce înseamnă spațiul ăla gol in loc de număr sau mesaj ceva? mulțumesc
la 05-11-2024 04:22 PM
Salut @user_18542600,
Înseamnă ca ai o eroare pe cont sau e o eroare de afișare. Verifica si de pe laptop/calculator daca se afișează la fel sau nu: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos
la 05-11-2024 04:33 PM
Salutare!
Poate fi o eroare sau vezi dacă nu cumva este vorba despre un număr pe care l-ai apelat anterior și este trecut mai sus în listă și vine ca o repetiție.
Baftă!
05-11-2024 05:45 PM - editat 05-11-2024 05:57 PM
În general astfel de câmpuri apar atunci când s-a impus o corecție a situației contului tău apărută ca urmare a unor recalculări atât ca servicii de voce, cât și ca date mobile. Important este ca la final să observi că există corelare între costul înregistrat și valoarea afișată (Cronos vs Detaliere). E bine că s-a corectat.
Ca exemplu, am avut și eu ceva similar, dar s-a corectat. Deci atât timp cât costul detaliat și cel total afișat de cronos corespunde, totul e ok.
05-11-2024 06:11 PM - editat 05-11-2024 06:23 PM
La mine costul e pe minus sper că se calculează în euro.🙂
Daca vom verifica in detalii factura vom vedea că aceste date nu apar (in cazul abonamentelor).
Sunt niste corecții însă pot avea legătură și cu extraoptiunile avute.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor