la 23-06-2025 03:06 PM - editat ultima oară la 01-07-2025 12:16 PM de DanielaH
Nu am primit pinate odată ce am plătit factura prin aplicație!!!
Era un scam oricum dar acum e și mai mare , pentru cine nu știe.
la 01-07-2025 12:15 PM
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru înțelegere.
la 23-06-2025 03:13 PM
Salutare!
In acest moment aplicatia my Orange prezintă multe erori ce împiedică utilizarea normala a acesteia.
Ai primit mailul de confirmare a platii?
la 23-06-2025 03:33 PM
Salut!
Confirmăm și noi că în acest moment există unii clienți pentru care nu s-au alocat pinatele la plata facturii din My Orange. Situația este cunoscută și în curs de remediere.
Mulțumim pentru înțelegere.
23-06-2025 03:34 PM - editat 23-06-2025 03:35 PM
Persoanele afectate își vor primi punctele aferente?
In caz contrar este nevoie de o sesizare.
la 23-06-2025 08:14 PM
Si eu am pățit același lucru ,și interacționezi cu un robot care este pe lângă pinate sau cel puțin nu are in dicționar acest cuvânt!
la 24-06-2025 05:39 AM
Deschide Chatul din aplicație și solicită redirecționarea către un operator. După ce ești preluat, explică situația și atașează două capturi de ecran:
Important este să ceri si un număr al sesizării.
la 23-06-2025 08:41 PM
Salut! Au mai fost astfel de situații, s-au primit punctele respective după câteva zile, nu cred că interesul lor este de a tăia aceste puncte.
la 24-06-2025 02:01 PM
Bună ziua. Nu am primit pinate la plata facturii prin aplicatia my orange din data de 21 iunie 2025
la 01-07-2025 12:15 PM
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor