anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu am primit pinate la plata facturii prin aplicație

mtudor
Junior

 

Nu am primit pinate odată ce am plătit factura prin aplicație!!!

Era un scam oricum dar acum e și mai mare , pentru cine nu știe. 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Campion

Salutare!

In acest moment aplicatia my Orange prezintă multe erori ce împiedică utilizarea normala a acesteia.

Ai primit mailul de confirmare a platii?

DanielaH
Moderator

Salut!

Confirmăm și noi că în acest moment există unii clienți pentru care nu s-au alocat pinatele la plata facturii din My Orange. Situația este cunoscută și în curs de remediere.

Mulțumim pentru înțelegere.

Persoanele afectate își vor primi punctele aferente?

In caz contrar este nevoie de o sesizare.

Stoia
Junior

Si eu am pățit același lucru ,și interacționezi cu un robot care este pe lângă pinate sau cel puțin nu are in dicționar acest cuvânt!

Deschide Chatul din aplicație și solicită redirecționarea către un operator. După ce ești preluat, explică situația și atașează două capturi de ecran:

  • una cu emailul de confirmare a plății, care să arate că tranzacția a fost făcută din aplicație;
  • una din secțiunea „Status pinata”, unde se vede istoricul acțiunilor bonificate.

Important este să ceri si un număr al sesizării.

teacher_
#StarMember

Salut! Au mai fost astfel de situații, s-au primit punctele respective după câteva zile, nu cred că interesul lor este de a tăia aceste puncte. 

user_17451471
Începător

Bună ziua. Nu am primit pinate la plata facturii prin aplicatia my orange din data de 21 iunie 2025 

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru înțelegere.