[Rezolvat] De 2 luni nu mai apar facturile in contul my orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-02-2024 03:39 PM - editat ultima oară la 20-02-2024 10:14 AM de DanielaH
De 2 luni nu mai apar facturile in contul my orange?
De unde pot sa le descarc acuma?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-02-2024 04:41 PM - editat 11-02-2024 04:45 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-02-2024 04:47 PM
"de vreo câteva luni"
Asta e cel mai profesional raspuns pe care l-am primit vreodata. Bravo Orange.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-02-2024 04:51 PM
Sunt unele probleme care se vor remedia privind acest aspect. Ai detalii aici. Totuși, ai confirmarea inclusiv pe email, la ce mai e nevoie de factură? În Comunitate suntem preponderent utilizatori / clienți așa ca tine, deci pe moment cam aceasta este situația.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-02-2024 05:38 PM - editat 11-02-2024 05:40 PM
Salut,
Comunitatea este formata majoritar (peste 90%) din clienti Orange, nu staff Orange. Foarte multi nou-veniti tind sa creada ca aici sunt doar angajati Orange. Din pacate lucruruile nu stau deloc asa. E un forum, daca vrei. Nu help-line.
Deci cu toate ca incercam sa ne ajutam unul pe altul, e bine sa fii constient de unele limitari.
Cu toate astea, in calitate de client Orange Prepay, iti pot confirma faptul ca situatia este deja cunoscuta de catre Orange (e valabil pentru toti utilizatorii prepay) si se lucreaza la remedierea ei.
E neplacut intr-adevar. Dar sa speram ca se rezolva in curand.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2024 03:42 PM
Salut @kpeter06,
Bun venit in comunitate! Aici suntem clienți Orange si nu angajați, daca dorești un altfel de răspuns iți sugerez sa trimit un mesaj din secțiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2024 03:55 PM
Multumesc pt clarificare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-02-2024 04:22 PM
Cu drag! Te așteptam sa dezbatem si alte subiecte in comunitate.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-02-2024 07:08 AM
Salut!
@kpeter06 am verificat și aplicația și pagina web de pe telefon, pot confirma că eu pot să îmi văd facturile.
Dacă ești pe prepay (așa cum preciza un alt membru) poți să le vezi doar daca ai selectat asta atunci când ai făcut reîncărcarea, adică datele să apară pe persoana fizica/juridică si sa adaugi datele personale sau ale firmei. Eu îți atașez screen shot din aplicația My Orange (nu de pe pagina web) cu o simulare a unei reîncărcări de 5 euro.
Repet, eu atât în istoric cât și pe mail toate facturile rezultate...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-02-2024 09:03 AM
Salut!
Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
