la 28-10-2022 02:08 PM - editat ultima oară la 28-10-2022 02:22 PM de DanielaH
Bună ziua! Mi s-au retras bani dintr-un cont neasociat contului Orange pentru plata facturii curente, fără ca eu să autorizez sau să solicit această plată. Tranzacția a avut loc la ora 5:30 dimineața, în condițiile în care nu era nicio persoană care să opereze telefonul la acea oră.
Menționez că am mai achitat facturi folosind acest cont bancar, însă nu am optat pentru achitare factură recurentă și nici nu am salvat cardul în aplicație pentru a facilita acest lucru.
30-10-2022 08:25 PM - editat 30-10-2022 08:26 PM
My Orange Fix avea un feature numit Pay on Time. Nu stiu daca aplicatia My Orange il are, dar ar explica platile automate. Daca este si in My Orange, poti incerca sa-l dezactivezi (daca ai optiune).
Ai aici mai multe informatii.
Daca nu te descurci, poti incerca sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si sa ceri sa verifice in cont si eventual sa dezactiveze optiunea asta pentru platile viitoare.
la 28-10-2022 02:16 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Vorbim de contul Orange Money? Ce-ti apare in tranzactii? Pentru ce s-au retras acei bani? Ai si card de credit? Banii s-au retras de pe contul curent sau contul de credit card?
Revino te rog cu mai multe detalii astfel incat sa te putem ajuta
la 30-10-2022 07:20 PM
Vorbim de contul de abonat la serviciile de telefonie, internet și cablu. Banii s-au retras din contul meu personal, cont BT, de pe care plăteam din când în când factura, atunci când nu ajungeam la ghișeu.
Banii retrași reprezentau exact suma facturii curente a abonamentului, așa cum am menționat în mesajul inițial. Iar eu nu am solicitat sau efectuat această plată, banii au fost retrași la ora 5:30 dimineața. Ulterior, în aplicație îmi figura factura ca fiind achitată, deci sunt mai mult decât sigură că banii au ajuns la Orange.
Am atașat mai jos detaliile tranzacției
28-10-2022 02:48 PM - editat 01-11-2022 06:10 PM
Salutare!
Să nu fie altceva, dacă nu ți-ai dat acceptul, mare atenție!
la 28-10-2022 03:01 PM
Prima verificare: compara contul (sau cum arata formatul platii) catre care au plecat banii cu o plata anterioara catre Orange.
In cazul in care nu sunt identice, suni si faci refuz de plata.
la 30-10-2022 07:38 PM
Am verificat, coincide cu plățile anterioare, iar în aplicație apare că factura a fost plătită... Nu o să refuz plata, dar aștept niște răspunsuri din partea Orange pentru faza asta
30-10-2022 08:25 PM - editat 30-10-2022 08:26 PM
My Orange Fix avea un feature numit Pay on Time. Nu stiu daca aplicatia My Orange il are, dar ar explica platile automate. Daca este si in My Orange, poti incerca sa-l dezactivezi (daca ai optiune).
Ai aici mai multe informatii.
Daca nu te descurci, poti incerca sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si sa ceri sa verifice in cont si eventual sa dezactiveze optiunea asta pentru platile viitoare.
la 31-10-2022 12:45 AM
Nu am activat o astfel de opțiune pe My Orange, am avut acum mai bine de un an pe Telekom, dar pentru că factura eventual a depășit plafonul inițial, trebuia în continuare să introduc manual datele de card pentru achitare și să autorizez plata din BT. Până luna asta, nu mi-au mai fost retrași bani din cont pentru plata facturii (scadența este abia marți pe 1.11 apropo). Deci nu pot să îmi explic în baza a ce Oramge mi-a retras bani fără înștiințarea mea, dar sper să fie singura dată, pentru că mie mi se pare încălcare GDPR. O să sun mâine la 300 pentru mai multe informații.
Mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor