anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum retrag o suma de bani din contul Orange?

irimiebogdan
Junior entuziast

Salut. Am o sumă în contul Orange, cum pot să o retrag.

 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salut,

Găsești toate informațiile în linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat- 

"În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, cu o valoare mai mică de 5000 ron, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia într-un cont bancar sau prin mandat poștal.

În functie de modalitatea de retur pe care o alegi, avem nevoie sa ne transmiți următoarele informații:

► Pentru retur bancar:

  • numărul de telefon de contact
  • adresa de e-mail
  • codul IBAN 

 Pentru retur prin mandat poștal:

  • numărul de telefon de contact
  • adresa
  • seria și numărul CI/BI

Cererea de retur se poate transmite:

  • din aplicația My Orange, secțiunea Contact și feedback - Scrie-ne 
  • prin formularul de Contact"

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ce inseamna ca ai o suma in cont? Ai vreo plata in avans sau contractul a incetat si vrei sa stii cum poti intra in posesie platii in surplus?

Da am o suma și nu mai sunt client Orange. Cum pot să îmi iau bani înapoi 

Recomandarea ar fi sa folosesti pagina de contact pentru pasii exacti (ori mergi intr-un Shop (sper sa nu incurc cu Store) pentru banii cash, ori virament in cont bancar).

Pagina de contact o gasesti in orice pagina orange, stanga jos de tot.

MihaiC99
Campion

Salut,

Găsești toate informațiile în linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat- 

"În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, cu o valoare mai mică de 5000 ron, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia într-un cont bancar sau prin mandat poștal.

În functie de modalitatea de retur pe care o alegi, avem nevoie sa ne transmiți următoarele informații:

► Pentru retur bancar:

  • numărul de telefon de contact
  • adresa de e-mail
  • codul IBAN 

 Pentru retur prin mandat poștal:

  • numărul de telefon de contact
  • adresa
  • seria și numărul CI/BI

Cererea de retur se poate transmite:

  • din aplicația My Orange, secțiunea Contact și feedback - Scrie-ne 
  • prin formularul de Contact"

irimiebogdan
Junior entuziast

Dacă ar fi așa simplu eraok. Dar nu merge asa am încercat. Mulțumesc 

Ai contactat Orange prin formularul de contact sau telefonic?

Salutare!

Secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și apoi completezi câmpurile aferente.

Ai posibilitatea să le scrii și prinChat Djingo  și alegi apoi transfer operator. Așa s-ar putea să intri mai repede în legătură cu ei.

Baftă!

irimiebogdan
Junior entuziast

Formular de contact? Unde îl găsesc?

https://www.orange.ro/contact/ 

1000002429.jpg

Pentru detalii îi poți contacta și telefonic sau te poți deplasa într-un magazin Orange.

In mesaj oferă toate datele menționate în linkul de mai sus inclusiv codul de abonat.

Prin chat accesând linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/