Factura
Vezi cum poți să îți plătești facturile simplu și rapid
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum poti face o amanare de plata din canalele automate Orange

Salutare! Știm că uneori avem nevoie de mai mult timp pentru plata facturii, de aceea, colegii noștri s-au gândit să ușureze solicitările de amânare a plății din canalele noastre automate: aplicația My Orange, Voicebot Djia (300), *100#, Chatbot Djin...

AndreeaAC_0-1761638391033.jpeg
AndreeaAC de către Community Manager
  • 391 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Etichete noi pe factură pentru costurile din servicii cu suprataxă și premium

Salut tuturor! Ne bucurăm să vă anunțăm că, începând cu data  9 aprilie 2025, etichetele costurilor din servicii cu suprataxă și servicii premium au primit un upgrade, astfel încât informațiile afișate pe factură, Cronos și My Orange să fie mult mai ...

DanielaH_0-1744189700017.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 1878 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Costuri suplimentare din servicii cu suprataxă - cum funcționează și cum putem să le evităm

Cum funcționează costurile suplimentare pentru abonații de telefonie mobilă Costurile suplimentare reprezintă sumele plătite în plus față de abonamentul lunar de telefonie mobilă. Acestea sunt generate de utilizatorii care accesează servicii terțe, c...

istockphoto-997934518-612x612.jpg istockphoto-1401461127-612x612.jpg istockphoto-532187350-612x612.jpg istockphoto-1212479998-612x612.jpg
Gabubu de către Angajat Orange
  • 7492 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 52 aprecieri

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justifica...

MihaelaA de către Ex Community Manager
  • 41866 Vizualizări
  • 37 răspunsuri
  • 16 aprecieri

Plăți@orange.ro

Cam cât durează sa verifice cei de la Orange un mail de confirmare a dovezii de plata a facturii online și cât durează pana când le reactivează? Aștept de vreo 2 ore programele și internetul și încă nu au venit

Mihai070 de către Junior
  • 1867 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

V-am facut reclamatie la Protectia Consumatorului !!!

Buna ziua!Cred ca degeaba incerc sa scriu in paragrafe sa arate mai profi ca cei de la iT, parese ca au sarit peste cursul ala de formatare. In fine, alta e problema mea.Sa va explic :Pe data de 13 Iulie 2022, subsemnatul, am incercat sa efectuez o r...

Viorel85 de către Junior entuziast
  • 6855 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Neconfirmare plata

In urma cu o săptămâna am făcut plata prin aplicație și îmi spunea după finalizarea plății “ne pare rau va rugam încercați mai tarziu. Plata nu s-a efectuat” ceva de genul. Dar ce sa vezi noroc ca după fiecare Tranzacție banca îmi trimite mesaj și aș...

Corina_Delia de către Începător
  • 1275 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

mi s-a retras de pe cont de 6 ori suma facturii

Incercam sa imi platesc factura de pe aplicatiq My Orange si am primit o eroare ca a aparut o eroare la plata, am mai incercat de 5 ori cu aceeasi eroare. Cand mi am verificat contul, suma mi a fost luata de 6 ori de pe card, iar facutura inca arata ...

oana19997 de către Junior
  • 5085 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 4 aprecieri