la 29-10-2024 03:46 PM
Bună ziua!
Am 4 abonamente la Orange care la început erau în jur de 40 de lei fiecare iar după ce a expirat perioada contractuală sumele au crescut foarte mult 110 lei, 90,…poate și mai bine fără ca eu să fiu de-acord.
Mai nou acum când am sunat am aflat că cică am și două telefoane Nokia luate la abonament, pe care nu le-am văzut nici în poze. La un abonament mare apare și cost suplimentar 200 de lei lunar….
Am luat acum 4 luni un telefon la abonament pe unul dintre cele 4 numere pe care le am și ne-am înțeles cu 260 de lei lunar.
Cand am sunat la ei ca sa închid abonamentele și tot mi-au spus ca trebuie sa plătesc pentru restul lunilor tot, ceea ce mi se pare foarte mult și nu e vina mea!!
Imi vine în fiecare luna de plată 800 de lei, poate și mai bine.
Nu am mai plătit și am în cont de plătit 1800 de lei pentru 2 luni și apar în cont suspendate numerele.
Dacă nu mai plătesc nimic ce pot păți având în vedere ca nu prea cred ca sunt eu de vină pentru ceea ce ei îmi fac mie. Furt pe față.Va rog dați-mi un sfat.
29-10-2024 04:04 PM - editat 29-10-2024 04:05 PM
Zamfir, bun venit in Comunitate!!!!
Imi pare rau de situatia ta! Ar fi trebuit sa faci reclamatie, ca platesti mai mult decat ti se spusese ca va costa. Trebuia sa ceri contractele pe baza carora ai fi primit acele telefoane.
Daca nu platesti, vei fi executat silit si vei avea poprire pe salariu. In plus, nu vei mai putea incheia alt contract la nici un provider de telecomunicatii, pt ca vei fi pe lista rau-platnicilor.
la 29-10-2024 04:06 PM
Salutare!
Din ce se compune factura? Ar trebui sa fie valoarea abonamentelor + valoarea ratelor la telefoane.
la 29-10-2024 04:19 PM
Buna,
Verificați dacă toate cele 4 numere sunt in perioada minima contractuala.
Pe cele care nu se afla in perioada minima contractuala le puteți închide.
Suma este mare deoarece ați achiziționat și telefoane la care probabil plătiți și rate.
Verificați factura și vedeți exact ce plătiți:
Poate mai puteți reduce din costuri.
Soluția este in comunicarea cu Orange.
Faceți o sesizare și comunicați faptul că nu ați primit telefoanele și că nu ați cerut o astfel de oferta.
Neplata facturilor va duce la închiderea abonamentelor însă veți avea de platit taxe de reziliere care într-un final vor trebui plătite.
29-10-2024 06:56 PM - editat 29-10-2024 07:34 PM
Salutare!
Destul de neplăcut, dar trebuie să știi că abonamentele sunt reduse doar pe perioada contractului, apoi trebuie să ceri altă ofertă, ca să nu riști majorări, ca în cazul tău. Legat de ce spui cu telefoanele și costurile suplimentare, faci reclamație din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și acolo explici ceea ce ai spus aici.
Sper să rezolvi cât mai repede și să ceri altă ofertă, ca să nu mai ai costuri așa mari.
Iar facturile neplătite îți vor aduce probleme înzecite, pentru că vei fi dat la recuperatori și vor crește exponențial de nu vei mai ști ce să faci.
Baftă!
la 30-10-2024 09:53 AM
Când ieși din perioada minimă contractuală dacă ai beneficiat de o promoție gen 50% reducere la abonament, vei plăti de două ori mai mult doar pentru abonament.
Dacă ai luat și vreun telefon în rate... grijă mare ca să nu pățești ca alții care au discutat în termeni de euro și factura le-a venit în lei: prețurile în euro nu includeau și TVA, cele în lei erau cu TVA inclus.
la 30-10-2024 10:51 AM
Stai ca nu m-am prins: cum sa fie preturile in euro fara TVA la abonamentele persoanelor fizice? Toate ofertele au TVA inclus (la 3E la Fun 6, clientul PF plateste 3E). Nu am auzit (cu exceptia INES) sa aiba abonamente fara sa includa TVA-ul.
Restul (reduceri la abonament sau la telefon), nu am ce sa comentez.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor