la 13-02-2023 04:19 PM - editat ultima oară la 13-02-2023 04:29 PM de DanielaH
Am încercat de 3 ori și nu pot achita factura! Se afișează mesajul "a apărut o eroare, revino mai târziu!". Cum pot efectua plata?
la 13-02-2023 04:35 PM
Alina, bun venit in Comunitate!!!
Banuiesc ca ai incercat sa platesti prin aplicatia My Orange. E actualizata?
13-02-2023 05:42 PM - editat 13-02-2023 05:45 PM
Bună!
Mai există o variantă de plată a facturii online, fără a fi nevoie să intri în aplicația My Orange.
Uite aici: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Mult succes!🙂
13-02-2023 05:51 PM - editat 14-02-2023 06:30 AM
Salutare!
Încearcă și pe varianta web, adică de pe laptop/desktop, dacă ai încercat din aplicație. Dacă tot nu vrea, atunci ai varianta asta pentru Orange Romania:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/#
Sau asta, pentru Orange Romania Communications:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Detalii despre codul de facturare, în caz că-ți trebuie, ai aici:
https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548
Baftă!
la 14-02-2023 10:19 AM
@Alinna, ai reușit să plătești factura?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor