anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Platirea facturii - "a apărut o eroare, revino mai târziu!"

Alinna
Începător

Am încercat de 3 ori și nu pot achita factura! Se afișează mesajul "a apărut o eroare, revino mai târziu!". Cum pot efectua plata?

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Alina, bun venit in Comunitate!!!

Banuiesc ca ai incercat sa platesti prin aplicatia My Orange. E actualizata?

vladut12am
Cunoscător certificat

Bună!

Mai există o variantă de plată a facturii online, fără a fi nevoie să intri în aplicația My Orange.

Uite aici: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Mult succes!🙂

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Încearcă și pe varianta web, adică de pe laptop/desktop, dacă ai încercat din aplicație. Dacă tot nu vrea, atunci ai varianta asta pentru Orange Romania:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/#

Sau asta, pentru Orange Romania Communications:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

 

Detalii despre codul de facturare, în caz că-ți trebuie, ai aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548

Baftă!

 

DanielaH
Moderator

@Alinna, ai reușit să plătești factura?